Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

Well, post kali ni just nak inform kat member yang satu universiti ngan aku..rezot exam kita dah kuar!!!~~~hehehe korang boleh check kat laman web umt..masuk e-pelajar..masukkan no.UK anda, dan password 5digit anda...semoga berjaya and berpuas hati ngan rezot yg korang dapt..hehehe..

Korang mesti nak tau rezot aku kan?? relek2..aku akan bagitau, aku bukan berahsia sangat..well, aku just dapat rezot yang biasa2 jew...tapi aku harus berbangga jugak..bak kata julie..aku harus berbangga ngan rezot aku ni..sebab usaha yang aku buat hanyalah satu malam tuk satu subjek hahaha..so, keputusannya dapat la yang sekadar cukup makan..dapat 4B+,1B and 1C...GPA=3.11 and CGPA=2.98..sikit lagi 3pointer (camne klo aku berusaha bukan satu malam???) hehe tapi takpe lah..rezeki..walaupun subjek killer2 blake..tapi alhamdulillah.. aku leh dapt rezot yang begitu..dan yang penting aku boleh dapat ijazah..lalalala hepi sambil melompat2..
moral=bersyukur itu penting..hehehe

Kepada kawan2 semua...watpe nak malu ngan rezot yang kita dapat..hanya itu la yang Tuhan dah bagi kat kita..so, terimalah dengan seadaanya..klo ada rezeki tu nanti..ada la..just wait and see..tapi kita kena berusaha la jugak...bukan hanya berharap dan menunggu bulan jatuh ke riba aje..hehehe

Ok..lepas ni..aku akan berhadapan dengan dunia reality plak...bersaing ngan pelajar2 cemerlang untuk mendapatkan pekerjaan..wlupun ngan pointer 2.89 jew...aku akan buktikan yang aku lebih baik daripada mereka yang dapat 3pointer ke atas..heheh owah!! semangat seh...

wish me luck!!


2 Responses so far.

  1. iyllienaz says:

    congratz..not bad gak result..and of course good luck..hee=)

  2. yeah...
    tq..tq iyllienaz (lagi skli susah nak taip)
    heeee~~~

Leave a Reply