Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

esok malam dah mok dinner dah...
dah 3 kali course aku wat dinner...
dan in 1st time aku menyertainya..
yelah..last dah aku kat umt kan..
kena la aku ikut jugak..hehehe
dinner time tahun1 aku tak ikut sbb xde badget..
dinner tahun 2 aku tak ikut sbb aku ikut ptdgn band idol umt..
last dinner ni pun kebetulan jgk ptdgn band idol 09..
tapi ditunda ke malam berikutnya..
tapi tak ikut la ptdgn tu sebb takde masa nak praktis..

huhu debo btol ni time dinner...
sbb aku kena perform menyanyi..
aku akan bawak lagu nyanyian ramli sarip
"bukan kerna nama"
huhu...hentam je lah...
tapi tak hafal liriklagi..
apa lagi...bawa lirik la jawabnya...hehehe

ok guys...baca cerita aku nanti sal dinner tu k!

daaa

Leave a Reply