Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

aduh....celake tol la mata ni...skg dah kul 4.39 pagi...tapi mata aku ni langsung tak mau tido..ni la sbb jadual tido kul 4 or 5 pagi...apa nak jadi la...hehehe
sebenarnya aku tgh upload gambar2 time dinner ari tu...tapilambat sangat, then gmbr2 yg aku dah upload tu aku just simpan sebagai draf dulu..nanti bila dah banyak...baru aku publish..heheh
so, lili...sabar deh...x lama lagi aku post la yer..hehe
ni guna maxis broadband kawan pun still lambat mo suft tenet..erm..susah sangat eh..tadi sepatutnya aku ada kelas kul 4..then, time nak kuar kat pintu p.guar tu...aku jumpa kos mate aku..dey all kabo kelas batal..malas tol aku..klo dah takde kelas tu...cepat2 la sms yg kelas batal..ni mesti aku org yg last tau kelas batal...huhu malang tol, dah la selalu jalan kaki g kampus...tak ke mampus aku ulang alik...
then, aku lepak jap kat kafe...kebetulan ada kawan aku tunjuk video time aku and kawan aku wat persembahan time kat TTI (dinner) ari tu...hehehe boleh la tahan..tapi musik tak clear sangat..pastu, aku terus naik g bilik nidal...tgk2 nidal tgh tido lagi...aku pun baring kat katil rocky, tak lame lepas tu aku pun tertidur..hehehe..
dalam kul 8 malam...aku ada kelas BBA..kelas B.I...aku pun, jalan kaki la g kuliah kat KK10..alah seperti biasa..sambil dengar lagu minus one MLTR..take me to your heart..sebb apa aku dengar musik tu??? sebab mungkin time kelas nanti aku present oral..time oral tu...aku menyanyi jew.. memang seperti yg dijangka kami semua kena peresent...best giler...ada yang berlakon (wat group) ada yang menyanyi...and aku antara yang menyanyi...aku men bantai jew tadi...sebb tak prepare langsung kan...sebelum nipun just belatih nyanyi gitu2 jew..
kitorg kena present tak kurang dari 5 minit dan tak lebih dari 8 minit..so, sampai jew kat kelas...aku terus fikir ayat apa aku nak cakaptime present nanti...yelah, lagu yg aku nyanyi tu just 4 minit jew..erm....ada la ayat yang aku buat tu..ntah apa2..hahaha cerita yang direka semata2...kononnya kenapa aku nyanyi lagu yg aku pilih tu, sbb konon awek aku pernah suh aku nyanyi lagu tu sebelum ni sbb dia suka sgt lagu tu (konon la dlm cerita aku)...tapi time awek aku suh aku nyanyi lagu tu, aku tak pandai nyanyi lagi...heheh so, aku gitau la yg aku pun berlatih la lagu tu sampai aku pandai nyanyi...
habis aku melalut2..aku pun nyanyi...sambil pasang musik tu...(yg tak bestnya, musik tak clear...biasa la kat dalam KK10, bukan dalam dewan...sound memang tak memuaskan...tapi aku terus je nyanyi...apa yg penting aku tak tgk lirik...heheh memang feel habis)...setelah selesai aku nyanyi...aku pun bagi tau la kat audiance yg aku sangat2 kecewa sebab aku tak dapat nyanyi lagu tu kat depan awak aku...(semua tertanya2 kenapa) then aku jelaskan la yg awak aku dah takde lagi kat dunia ni (dgn wajah yg sedih)...(cerita rekaan semata2 je k) tapi aku heran...ada juga yg percaya cerita aku tu...termasuk miss suria (my lecturer)..bila miss tanya kat aku..betul ker?? aku pun ckap kat dia...hanya cerita rekaan semata2..hehe then, dia kata...i kill you! semua bdk kelas aku ketawa...yelah, dah mati2 percaya sbb myb ekspresi muka aku time aku gitau tu betol2 sedih giler babi kot...hehehe sori..aku just nak menyelesaikan presentation aku jew..hehe
ok..yg penting aku dah wat peresentation aku...x nak fikir2 dah..yg member2 aku tak present lagi tu, pandai2 la korg k...gud luck dari aku..hehe sape suh taknak peresent tadi kan...dah jadi tekanan lak kat korang...heheh so, prepare bek2 sbb korg korg kene present ahad malam ni...hehehe
daaaa

Leave a Reply