Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

Akhakz!!!

Aku tak pernah join contest kat blog nih...selama ni pun sekadar jadi pembaca jer, and post cerita kat blog sendiri hik3...tapi kali ni aku tergera hati nak join contest yang dianjurkan oleh blogger Gadis Kampung ni... contest dia agak best gak, sbb hadiah dia rm101...wah! agak lumayang ni...hi3.. kat bawah ni antara keterangan2 yang dia bagi la...(aku copy and paste jer semua...haha)
Blog ni agak best sbb byk jugak dia bagi tau tutorial camne nak buat blog, camne nak edit gambar guna photoshop... (bukan mcm blog sy, xda tutorial langsung sekadar cerita jer) hahahaha....
Pada pandangan aku, penulis blogger Gadis Kampung ni byk idea...baik punya sbb dia terfikir nak buat mcm2 kat blog dia...wa respek sama lu beb!...klo aku, nak menaip pun susah nak daat idea..hahaha
Orait kawan2...korg baca la syarat yg dia (Gadis Kampung) dah bagi kat bawah tu, aku nak tido dulu...dah jam 2.50 pagi nih...huuuuu good night!

(copy and paste daripada Blogger Gadis Kampung)

JOIN MY CONTEST- Be My Followers

Salam semua follower, saya nak menganjurkan satu contest sempena first anniversary 10.10.10 nie...
Saya ingin mencari follower sehingga 1010 followers bersempena tarikh anniversary kami...
korang berminat jom la baca syarat-syarat

SYARAT-SYARAT :
1.Jadi follower my blog : Saya telah jadi follower ke ____
(nyatakan kamu follower ke berapa)
~[sy yg ke 597]

2. Buat entry di blog korang bertajuk:
JOM JADI FOLLOWER GADIS KAMPUNG
(kalau korang rajin korang citer la sikit tentang blog saya nie)
~[Dah buat... kat atas tu..hik3

3.Nyatakan dari mana awak tahu mengenai contest ini : __________
(nyatakan url@alamat blog orang yang memberitahu mengenai contest ini).
~[Aku dapat maklumat mengenai contest ni time usha2 blog member2
(xkenal mrk pun hik3) tapi terus tertarik ngan entry dia..
ni hah..drp cik ann:
http://annfrendly.blogspot.com/2010/12/jom-jadi-follower-gadis-kampung.html#axzz17pUBIFl6 ]

4.Bila korang dah buat entry dan dah join blog nie tolong
tinggalkan komen ye berserta url entry anda..
~ dah sudah...hik3

5.Tolong letak banner saya di sidebar korang.
~ dah..
    Create your own banner at nukilangadiskampung.blogspot.com!
    please copy html baner nie
    (ada kat sebelah kanan sidebar blog saya)

    Mudahkan...jadi jom la join contest nie...
      HADIAH YANG BAKAL MENANTI ANDA:
      https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjLQHXiO_VwdwPwROfcE02csynpRviwLeU-7471VsMrRmZ5l5Q1Za__dhu1etQ1LGEn4tO5QiRTT-zuVxIK0Z4gr5JOON145aY7cmiNC4K0d0NlZI65-hcAXYktx3AGU1jmcCau6Ksai4VQ/s1600/malaysia-note-100-ringgit-front.jpg
      https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjHrEx_4NUp0ksl3e9ptv-hh5cWNzws6oQ74uu5T-sJERYtttRzH6t7bO-xKjrpAkk75WW39hMEyHfQ8Ul9aCo4SthooInhRFyEx0XZcsqiszZcpKPUJYsiYfBTTLo7Q9fMISX67T14Vn5g/s400/MalaysiaPNew-1Ringgit-(2000)_f.jpg
      Saya dengan murah hati ingin menghadiahkan RM101.00 kepada
      blogger yang banyak mempromosikan contest ini..

      Pemenang contest ini dinilai melalui syarat no.3 iaitu:
      Nyatakan dari mana awak tahu mengenai contest ini : __________
      (nyatakan url@alamat blog orang yang memberitahu mengenai contest ini).

      Contoh:
      Nyatakan dari mana awak tahu
      (seandainya 500 follower yang join contest ini menyatakan mereka
      mengetahui contest ini dari nukilangadiskampung maka dia la pemenang)...

      TARIKH TUTUP PENYERTAAN:
      Bila follower saya mencecah 1010 maka automatik contest ini ditutup
      @
      TARIKH TAMAT CONTEST : 26.12.2010

      Leave a Reply