Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

Update terkini

Hari ni sepatutnya aku tidak kerja, tapi memandangkan computer lab kami kena sewa untuk 'computerised unit trust examanation', so terpaksalah datang kerja, bukan kerja apa, kami staff di sini kena jadi penjaga exam daaa....huhuhu kebetulan pulak aku kena bagi shif ptg, so aku jaga dari jam 3pm - 5pm...huhuhu alamatnya aku dtg awal...aku jgk yg balik lmbt..xpe la, tanggungjawab..ea dok...?? hik3



Hantu????

Oh my God! tadi pagi2..salah sorg staff (sue) ada cerita kat kami.. semalam dia balik lambat...tapi dia tak la seorangan..ada teman jgk (kawan lelaki katenye hik3)...so time nak balik tu, mereka berdua pergi la lif (ofis kami ting 6) so, bila nak sampai lift tu...dorg dengar mcm ada org berlari ke arah mereka, padahal time tu mmg mereka berdua jer kat aras 6 ni... so, masing2 buat derk je, masing2 mendiamkan diri katenye...then, kawan si su ni plak tetiba nampak pantulan bayang kat cermin yang sedang memerhatikan mereka...tapi dia buat bodoh jer (katenye)...then bila pintu lift terbuka terus jer dorg masuk...kat dalam lif tu baru su tanya kat kawan dia tu "ko dgr ke apa yg aku dgr??' pastu kawan si su pun gitau dia nmpk byg org yg sedang memerhatikan dorg berdua di pintu lift tu...huhuhu so, kesimpulannya, memang aras kami ni berhannnn....???? (tak mo ckp!)

Agak serammmm gak dengar cerita si su tadi... dah la balik lmbt pasni! huuuu



Pulau???

Yeyyyyyy!~~~ seronoknya... esok aku and kawan2 aku bercadang nak pergi ke pulau memutik! ada sape nak ikut???? hik3 tak tau la sana tu best ke tak...tak kisah... aku ni nama je anak sabah tapi pulau2 kat sabah ni pun tak pernah explore lagi...kiranya ni la first time aku nak pergi ulau...klo pulau labuan tu jgn cakap la...aku skolah kat sana kot dulu...hik3 SMSL dgn tagline "Di Sini Pemimpin Dilahirkan" owah! sempat lagi... So, sama ada pulau tu seronok ke tak...tungguuuuu update seterusnya nt!!!

Leave a Reply