Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Khazanah Tulisan Ku

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...


Salam blogger.. Malam ni rasa malas nak update blog because memang rasa sangat penat. Sepanjang kat Labuan ni memang kitorang enjoy sangat. Banyak cerita nak share. Tapi mata aku ni sangat la mengantuk. Esok pagi-pagi dah nak bertolak balik kk. Lusa dah kerja semula. Kena wat report lagi pasal appointment ni kat madam. Em..


Aku just nak bagitahu sikit2 apa yang kami buat hari ini.
1. Pagi-pagi kami g mandi laut
2. Makan rojak special and air batu ABC special (hand made by amy's auntie)
3. Teman budak-budak ni g beli belah (perfume and chocolates). aku beli choclates sikit jer..
4. amik member kat airport sbb dia nak join vacation kat sini.
5. makan kat KFC
6. Jalan-jalan kat ujana kewangan
7. bergambar kat pantai berbackgroundkan matahari terbenam
8. balik umah tgk cerita seram kat tv

Ok, itu la secara ringkasnya aktiviti kami pada hari ini. credit kat atuk sebab dah hantar kami pergi ke sana ke mari...

still tak dapat nak luangkan masa buat BW..jgn marah ya..
yang join contest aku tu tq..^^ tapi contest tu still open...korang tahu kan due bila..so, tunggu keputusan dengan sabar^^


Ok my blog. I luv u. wanna get sleep..

2 Responses so far.

  1. huhu eddy: perfume cK xda oh...mahal ^^

Leave a Reply