Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

Hehehehehe...
tajuk post aku kali ni macam tak bleh blah..hehe
erm..bukan ape..
hari ni adalah last paper final exam aku..
tak sabar rasanya nak menjawab kertas terakhir ni..
even last paper ni paper killer..huhu

aku tak tido lagi ni sbb aku plan tido lepas jwb periksa..
erm..relex la beb..kepala hotak aku ni dah tepu
tuk membaca lagi..hahaha
sebab tu seawal pagi2 buta ni aku fikir nak tulis blog aku..

oh ya...
lupa plak aku nak khabo...
tepon aku dah baik..
aku hantar kat kedai tepon di bandar..
even aku bayar Rm160..tapi aku puas hati jgk..
sbb tepon aku dah sihat semula...
akan ku jaga baik2 kali ni..hahahaha

ok...tu jew..nak out dulu...
jumpa di lain cerita plak...

Leave a Reply