Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

~Orang luar sana tak kenal kamu. Perjelaskan siapa kamu?
aku insan yang biasa..aku suka perkenalkan diri aku sebagai BOY
~Sikap kamu yang 'mantap'?
# suka beri senyuman
~Sikap kamu yang sangat jelek?
# kadagn2 lupa nama kawan..tapi ingat rupa org tu
~Apa gadet yang sentiasa kamu bawa?
# of course la Handphone
~
Dah berapa handphone kamu pakai selama neh? Senaraikan brandnya. Jenama handphone yang sedang kamu gunakan sekarang?
#banyak..tak ingat dah berapa huhu
#Nokia je aku pakai..ada la aku pakai samsung kejap..tu pun julie punya. sekarang ni aku guna nokia 5312 ekspressmuzik

~Siapa bestfriend kamu?

kat smkg

# mahani, sarol, arwah pai, ubi, mala, nisa, dll

kat umt

#ayie, noh, faizal, zul, ismaq, nidal, rock, jenggud, julie, angela, teng, wesly, miro, yeny, ermmmm...sape lagi r..

kat ums

#eddy, qori, mai, huda, lilly


~Siapa yang kamu sayang selain family?
# kawan2 karib aku
# grilfriend aku

~Lagi 10 tahun kamu jadi apa?
# suami yg baik dan berkerjaya

~Kata2
hikmah yang pernah kamu dengar dan paling kamu suka?
# aku adalah aku, kamu adalah kamu, tapi aku dan kamu mesti ada sedikit persaman untuk terjalinya persahabatan...like it!
~Dalam Blog kamu sudah ada berapa Followers?
# 11 org
~Senaraikan followers yang kamu paling suka?(Tak kira kuantiti) Kenapa?
#Semua aku suka....erm fairus kot..
# Sebab aku cerita dia best..
~Saya nak tag:
# semua yang baca tag ni!!!!!!! wajib!!! klo tak buat, berdosa! haha

Leave a Reply