Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

Well, skg ni aku dah kat Kuala Lumpur,konon-konon mencuba nasib nak cari kerja kat sini.. setakat ni aku ikut dulu perancangan nidal camne.. eh, lupa plak..wat sementara waktu ni, aku stay kat rumah nidal kat taman melati.. pagi tadi kami sampai kat sini..lebih kurang kul 12.30 pagi kami bertolak dari terengganu..


pejam celik pejam celik, rupa-rupanya dah habis aku menuntut ilmu kat UMT. Betullah kat cikgu sekolah menengah aku dulu. Sekejap jew 3 tahun tu. Rasa macam semalam jew aku kat sini and sekarang ni dah habis. So, buka buku baru la pulak, jalan cerita baru, episod baru..

Last exam aku on 22 April ari tu..habis jew menjawab soalan, aku dah dapat rasa satu kelapangan di dalam dada. Yelah, dah tak perlu nak menghadap nota lagi hehe..aku tengok kawan2 aku yang lain pun sama.

Kengkawan, kita semua dah habis belajar dah! Dunia baru sedang menanti kita di luar sana. Ya.. melangkah jew dari dewan peperiksaan, jiwa aku dah kosong, dah tak fikir dah pasal study. Kami stay kejap kat luar dewan just semata-mata nak menghabiskan masa bersama-sama. Kami tangkap gambar beramai-ramai. Saling bermaaf-maafan antara satu sama lain. Yelah, sepanjang 3 tahun duk bersama, mesti ada jugak bermacam-macam cerita. So, guys sekarang ni 0-0 k! Lepas ni, masing-masing dah membawa diri. Ada yang nak sambung study, ada yang plan nak kerja, mungkin jugak ada yang nak kawin hehe..
Then, malam tu pulak, ajik dah plan main futsal utk 1 kos main, memang meriah la oleh kami. Kami amik peluang untuk bergembira bersama2. Aku pun main sekali, huh!..lama tak bersukan ni, memang sakit badan lah, semput pun cepat datang, menang atau kalah tu lain cerita, yang penting enjoy.
Sambil-sambil tu, sempat pulak kami raikan birthday budak satu kos yang kebetulan birthday hari tu. hehe...memang terharu lah..so, selamt hari jadi buat kak akma and suria. Mesti korang teringat suprise birthday party ni sampai bila2 kan sebab di buat pada saat2 kita nak berpisah.

Keesokkan harinya, kami buat BBQ kat pantai dalam kul 3 ptg. Sori la, sebab aku tak upload gambar time BBQ tu. Wlu apa pun, kenanganan tu mesti kita tak akan lupa punya. Sebelum siap program BBQ tu, tiba2 lak hujan turun. Hemmm...memang basah kuyup la...nasib baik aku tak basah, sbb aku sempat capai payung. Ntah sape punya aku g kebas. hehe lepas tu kami berkumpul pulak kat rumah en. nazli. kumpul sekejap je kemudian sekali lagi situasi sedih menyelubungi suasana, tambah2 pulak time tu masih mendung, seakan-akan mengiringi perpisahan aku dan kawan2. Sebab malam tu, ada yang dah bertolak balik ke kampung halaman masing2.. termasuk aku la. Tapi aku tak balik Sabah hehe

Ok kawan2. I just wanna say here that i hope you guys will be success in ur life. Kita akan berjumpa lagi time konvo nanti dalam bulan Julai. See you soon...

2 Responses so far.

  1. sedih kan nak tinggalkan u ni..

  2. ye..
    agak jugak la..huhu

Leave a Reply