Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

tau nape aku menjerit????
sebab...aku boring giler babeng...
hu..hu..hu..
baru semangat nak tulis blog ni..
tapi rasa boring sebab tak dapat nak upload gmbr..
sbb wireless sgt low...
benci! benci! benci!
so, mesti boring nak baca kan...
well, sok2 aku tulis yg panjang2 k...

oh ya...sal pengembaraan kL tu..
aku tak dapat nak cerita lagi skg..
sbb takde masa dow..
byk keje nak wat..
huhu..
so, sape yg mengikuti cerita tu
harap maaf k..
hehehe
nanti aku post jgk...muah!

k 2 jer...daaaaa.....


Leave a Reply