Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

malam ni aku tak tau nak cerita ape..
tapi tadi pas makan aku terus on9..
ada jugak kerja sikit nak buat..
suasana di kafe ni sangat bising..huhu
biasalah...yg sana ada miting ntah apa tu...
yg lain ada discussion sal esimen dey oll..

tapi aku servey2 ni kan..
ada yang happy...
ada yg berborang semangat giler...
wat mimik muka yang betul2 berada dalam situasi penceritaan..
lau aku tgk...leh wat drama nih..hahaha
erm...korg tgk la gelagat bdk2 kat kafe ni..
ni tak ramai lagi..ramai yg dah balik..
dah puas study kot...
aku biasa la..
lau dalam gambar ni wat2 serius nih kunun..
hehehehe
dah boring2...aku pun g la melawat kisok amen+tina
kebetulan time aku g tu...ada dua org bdk kos aku membeli...
yg baju kuning tu syafiqah and sorg yg wat bodoh tu suzel..
dia tgh pilih2 dadih kelapa tu...
syfiqah lah...memang gitu la..
pantang tau org amik gambar...
mesti wat pose yg pelik2...heheh
jgn mrh pika!
erm....gini la keadaan kafe yang dah sunyi...
bilangan budak yang bertahan dapat dikira...
meja pun dah berterabur dah..
erm...ni plak aku amik dari sudut yang lain..
nah...ni la dia buku yang memeningkan aku...
"public policy analysis"
ditulis oleh William N. Dunn
budah policy kena hafal kandungan buku ni..
mampus oo..dah la aku ni lemah B.I
nasib badan...
bila dah boring2...aku tangkap gambar aku sendiri..
lantak la org2 disekeliling aku...peduli ape aku..
aku adalah aku...
tak kisah aku dorg tak ke...
mengumpat ke..
takpe la...itu membuatkan aku dikenali lagi..
hahaha
berfikiran positif sangat...kui..kui..kui..

ok lah...aku nak blah dah...
dah kul 3 ni..aku ada kelas g esok...
ada urusan yang belum selesai lagi aku nak buat..

salam
~boy~

Leave a Reply