Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

hi guys..hehehe
what's up? korang watpe tadi??
okey...sepanjang hari ni...berlalu seperti biasa...hehe
petang tadi aku ada group discussion tuk sbjk BBA..
ktorg berlatih tuk sesi interview..
kira ada yang jadi interviewer and ada yang jadi interviewee
aku jakdi interviewee...huhuh
hah..gmbr atas tu la member group aku..
dari tepi...faizal, aku, talib, shima, angah, and maslina..
yang amik gmbr ni pun ahli jgk...jap g aku tgkkan rupa dia..
korg tgk tu...byk kertas atas meja..
ceh (seje je kan nak tunjukkan ala-ala berbincang gitu) haha
hah..tu la dia yang amik gambar tadi..farah nama dia..
gmbr ni aku amik time dia baru sampai..
lambat je! hehe
faizal lak wat muke poyo...haha
alamak! lau faizal tau aku ngumpat dia habis lah..
larikkkkkkkkkk!
ceh...korg tengok alhi kumpulan aku ni...
semangat siot..
"aku amik gambar nih woi!"
lalu dorg pun wat2 serius...hahaha acah je..
hah...mamat ni lak yang paling tak serius kat kumpulan aku..
tgk tu...asyik makan je keje dia..
ceh...padahal aku pun sama..
kiranya, aku org kedua la yg tak serius dlm kump ni..
tapi aku faham ape nak wat k..(cube nak backup diri sendiri)
huh! faizal la...mmg very the serious one la...hehe
(jal, jangan kembang bontot tu...hehe)
ok...tu jelah...discuss kami tu kejap je..pastu blah..haha

well, macam biasa la..
time makan malam aku and julie g mkn kat wkm..
kali ni kami hanya makan berdua..
and untuk kesekiankalinya..
menu kami malam ni adalah sama ngan menu2 malam sebelumnya..hehe
sapa tau? angkat tangan!
hehe...apa lagi klo bukan nasi lemak telur dadar + air suam..
jap..this time i will show you the nasi lemak telur dadar tu k..
jap..jap erk..
jeng...jeng..jeng..
hah..ni la rupa nasik lemak telur dadar tu..
juz RM2.50..air suam lak free..
sedap tau..nyam...nyam...nyam..

korg tau julie ckp ape klo tak mkn menu wajib ni??
"rasa bersalah plak tak mkn nasi lemak telur dadar..huhu (ngan raut wajah yg sedih)
sampai gitu sekali...hahahaha

kakak2 yang kat warung tu pun dah tau kite nak ape klo mkn kat situ..
juz angkat tangan and bagi isyarat number..
klo 1..means satu jelah menu wajib tu..
klo 2..so, dua la yang kami oder...hehehe

time nak start makan, baru angela sampai..
biasalah, baru balik dari dating hehe
dia tak makan, taip juz minum air oren..

lepas je makan kami pun blah p tempat biasa..
apa lagi kalau bukan pusat karoke..hehehe
nak tengok angela and julie pose b4 naik kat bilik tu??
ok....jom kita tgk sama2...hehe
jeng...jeng...jeng...
owah! ala-ala next top model gitu..
hehe..posing maut! heheh
sape nak kenal minah2 nih..
boleh je...boleh blah! hak3..
erm...time kami masuk tu..tgk2 mamat2 ni
tgh masukkan lagu yang org dah tempah..
macam pelatih praktikal je hahha..

lepas tu apa lagi...melalak la..hahaha
well, gambar time kami menyanyi aku tak dapat siarkan..
bahaya...macam2 experisi muka keluar...haha
and, juz like mlm2 yg sebelumnya..
malam ni kami nyanyi ngan tanpa bayaran lagi hahaha
thank abg basir...nanti2 kami datang lagi...
hehehe mcm xda kerja jak..
padahal, esimen belambak..test pun masih byk..
kunun2...ni cara kami nak hilangkan tension la...
gituuuu...

bah, tu jak la..hahaha

~boy~

Leave a Reply