Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

well..wanna noe ek? hehehe
hari ni kelas aku start kul 2 ptg..
kelas demografi and dinamik populasi..
erm...seperti biasa..
aku bersiap-siap..
erm...
"hari ni nak pakai baju apa erk??"
saja bermonolog sendiri dalam hati...
fikir jap...setelah aku belek2 semua baju aku..
aku putuskan nak pakai baju biru..then, aku pakai baju ala2 vest..
pastu aku pakai seluar jeans...
and pakai kasut everstar..
gaya ni dah biasa aku pakai..
lantak la...lagi pun dalam kelas aku ni..
aku jak yang pakai style gini hahaha

seperti biasa jugak...aku jalan kaki sorg jak p fakulti aku..
sian kan aku..xpelah, lagipun dekat jak dari hostel..
ni dalam perjalanan aku ke fakulti..
belakang aku tu hostel...
panas kan..dahla aku xde payung...hehe
klo ade pun...lom tau aku pakai..hehehe
leceh la..(pemikiran lelaki selalunya gitu)
sebelah kiri aku..pembinaan kompleks sukan still in progress
sebelah kanan tu plak..pembinaan pusat kesihatan and kegiatan pljr..
still in progress also..
hahaha...boring2..tangkap bayang sendiri..
dengan niat..nak gitau korg betapa teriknya matahari tu..hehe
lepas tu...aku kena melalui dewan sultan mizan ni..
kat dewan ni la biasanya kami amik exam final..
kat sini jgk dah beberapa kali aku perform menari..
chewah...semua pun mau dibagitahu..hua3
lantak korg lah..
hah..this is my faculty..
for your information..
design fakulti aku ni bentuk ketam klo tgk dari langit..
macam2 kan..
dah la dewan bentuk penyu..
library plak bentu ikan..
hahaha...bermotifkan hidupan laut sgt..
hah, sempat lagi posing time lecturer tgh mengajar kat depan..
hehehe...actually, aku pun duk depan gak..
tapi bahagian tepi sikit..
erm...macam pucat kan muka aku?? huhu
entah lah...mcm org sakit jak nih! lantak la...
tgk course mate aku tu..
semua rajin nak salin nota...apa kes bai???..
sedangkan nota akan diberi nanti..hehehe
makin la aku bertambah malas menyalin kan...hahaha
time sesi perbincangan..
aku nampak kawan aku pakai jam tangan tu...
"cantik..leh aku pinjam jap?"
then dia kata..(ngan slang klate)
"cantik ghapo! jey doh lamo doh nie.."
ngan selamber dia buka and bagi kat aku..
erm...sekali aku pakai...
"sesuai jgk..mcm artis plak yg pakai..hehe"
budak tu senyum je..pempuan..duk sekumpulan ngan aku..
hehehe sesuai tak aku pakai????
oh ya..klo kawan2 dr form 6 aku perasan..
aku masih pakai lagi gelang warna kuning tu..
dah tak dapat buka dah..hehe
erm..lepas sesi perbincangan..
lecturer kata "ok...take five"
then semua merungut...hehehe
lecturer "ok..ok..ke nak 10minit?"
"yeaaaah!"
sesetengah bersorak...boleh ke gitu??
hehehe
gambar tu aku amik time kitorg nak susun kedudukan kerusi
ke bentuk asal...aku lak keluar jap g tandas..
saje nak mengelak...taknak susun kerusi tu..haha

time aku dah nak concentrate nak focus..
tiba2...trrrrt...trrrrt...
bergetar tepon aku...seb bek aku dah silent..
"sape plak yg htr msg ni?"
tgk...tgk..mms masuk...
excited jgk aku...ingatkan gambar ape kan..
rupa2nya...kawan aku hantar gmbr kucing ni..
dia kata...
ni la kucing yg dia cerita kat aku baru2 ni..
kucing tu tiba2 datang kat umah dia..
tah sapa punya pun dia tak tau..
so, dia la yang jaga kucing tu skg..
kawan aku ni Mahani nama dia..
jadi mama kucing la ko man....haha

erm...bagi korg comel ke kucing tu?
erm...boleh la dikatakan comel utk kategori kucing...hehe
3 color plak tu..bleh masuk pertandingan kucing 3color nih..
erm, lau korg perasan la...selalunya
kucing jantan yg 3 color ni tak menjadi..
pendek kata pendek umur..
tah la...betul ke gitu???..
org tua ckp la....bukan aku k...hehehe

ok...kelas aku sepatutnya habis kul 4...tapi lecturer tu wat habis awal..
so, dlm kul 3.30ptg dah habis....
tgh semangat nak ke kelas kul 5-6..
tibe2 ada announcement...
"kelas peteng ni and malam ni BATAL"
ape lagi...bersorak la semua..
termasuk aku jgk..hehehe

erm...apa lagi erk??
takde dah kot nak tulis..
ok. aku chow dlu..hehe

~boy~

Leave a Reply