Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

kembali lagi...!
disebabkan mata aku ni tak dapat tido...
aku pun putuskan nak on9 terus...

seperti tajuk diatas...
kali ni aku nak cerita sal gerai "kiosk ameen+tina'
kira aku nak mempromote la kiosk dey all ni kat dalam blog aku..
sambil tu, bleh jgk jadi bahan cerita..

hehe..well, every nite memang kami akan lepak kat sini ramai2..
memang jadi port tempat berkumpul la kat sini..
sambil2 tu...boleh on9 and wat esimen sampai pagi2 buta..hehe
seronok....i tell u...akhakz!
baik...ni la peniaga berjaya tu..(berjaye ke?)
tgk tu...sporting giler klo nak kena amik gambar hehehe
mula2 tu aku suh amen je dlu...
tapi dia panggil business partner dia skali bgmbr..
erm...jimat tenaga tol dorg ni...
tgk la..byk tol makanan ringan yang dorg jual..
kadang2 tu, ada jugak la aku g tolong2 jual..
erm....tolong beli pun ada jugak..hahaha
yelah...dah lepak2 lama2...mesti la lapar kan..

tgk tu...amen sedang melayan pelanggan..
gitu...erm...air tin tu RM1.5o hehe
jap...aku rasa aku kenal mamat yg beli air tin tu..
oh ya..."illyas yang cantek" rupanya..hehehe
aku pun tau jugak harga barang2 yang dijual kat sini..
klo korg perasan dlm gmbr tu..ada iklan..
"TOPUP ARE AVAILABLE HERE"
hehe...dorng ni pun menyediakan perkhidmatan jual topup jgk..
begitu perihatin dorg ni ngan keperluan bdk2 kat hostel ni..hehe
bagus2...boleh jadi Human Resource Officer ni..hehe
erm..tgk tu..kan aku dah cakap tadi..
selain duk melepak..kitorng jgk wat esimen kat sini hehe
meja2 tu kitorg amik kat kafe yg berdekatan..
depan tu je...kite angkat ngan sesuka hati...hehe
erm....tu la antara makanan ringan yang dijual kat kiosk ni...
ape erk..jap2..ade..apollo, dileo, dlm plastik tu kueh-mueh..
nyam..nyam..nyam..sedap jgk..
(aku pernah makan ke ek?? lupa la...hahaha)
erm...selalunya, ada jual nasik lemak kat kiosk ni..
dah habis kot..myb dorg g menjaja kat hostel la tu..
sedap dow nasik lemak tu..biasanya, dorg letak nasi lemak tu kat meja ni.
tengah aku sibuk2 nak amik gambar kiosk tu...
mamant2 ni panggil aku tuk amik gambar dey all skali...
nak jugak masuk mencapap..
layan je la...
yang tak tahan tu...kucing plak jadi mangsa pose..
siap wat aksi bercantum lak tu..
ala-ala dragon ball..hehe "makasab eh!"
ada jugak kena temparik sorg2 ni...nauzubillah..
hehe
dari kiri, kecik, naim, wafie, and tina..
ek...tina pun ada? erm...ok2, tuan kiosk rupanya..hehe
nak jugak masuk mencapap hehehe bagus2..

oh ya...dulu kami pernah panggil kiosk ni
"gerai haram"...hahaha lawak2..
sebabnya..ada pihak yang tak puas hati kata..
gerai ni beroperasi secara haram..
hahaha.. sian dey all, padahal dah mintak kebenaran dah pun
kat pihak yang berwajib..
suke hati je dey all cakap "gerai haram"
tapi, alhamdulillah..sekarang ni, suara2 blkg tu dah diam..
kenyang kot sebab makan makanan yang dorg beli kat kiosk ni..
hehehe....halal ape..hehehe

baik..aku nak promote kawan2 sekalian..
jgn segan jgn malu tuk datang ke kiosk ni..
anda akan dilayan baik punya..
belilah klo rasa mulut nak mengunyah..
klo haus...air pun ada..
nak topup?? pon ada jugak..
klo tak nak beli, datang lepak pun takpe..
kedatangan anda dialu2kan..hehehe
ops! apasal tetibe plak gambar muka aku yang aku letak..
hehehe iye la...
asyik gmbr member2 aku je aku letak...
aku nak jugak mencapap..even di blog sendiri...hahaha
poyo tol gmbr ni...
(b4 org lain ckp, bek aku ckp sendiri)
hehehe

last skali..

"SeLamaT maJu JaYa kiOsk aMeeN+TiNa"


orait guys..tu jelah..

~boy~




Leave a Reply