Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

hari tu dalam sebulan sebelum exam..
budak2 india kat umt ada wat mlm kebudayaan..
so, kitorg pun datang jugak kat DSM..
support acara dey all ni..
memandangkan kelab dey all ni di bawah naungan AKASIA..

apa yang aku tak sangka sekali..
kawan2 aku ni yg semangat sekali..
korang tau apa..
dorg siap pakai baju sari lagi
semata2 nak menghadiri malam kebudayaan tu..
bangga jgk la sbb kawan2 aku ni bkn kaum india..
dorg ni semua berasal dari sarawak..
so, korang faham2 la dorg ni kaum ape kan...hehe
memang tak sangka sbb..
cantik jgak dorg pakai baju sari..
datang dow! hehehe..
ngan angela
ngan ting
ngan julie
bersungguh angela pose ngan aku even depan bf dia
hahaha...
sabo je la maliki oi...hehe
ha..time dalam dewan tu..
dgn dey all la aku duduk...

erm...seb baik aku tak pakai baju india lelaki..
klo tak, mst nmpk cam india jgk..
sbb dah la aku ni gelap sikit..
hehehe

Leave a Reply