Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

Arahan :
1. Put Your I-Tunes, Windows Media Player, Etc. On Shuffle.
2. For Each Question, Press The Next Button To Get Your Answer.
3. YOU MUST WRITE THAT SONG NAME DOWN NO MATTER HOW SILLY IT SOUNDS.
4. Tag 10 Friends.
5. Everyone Tagged Has To Do The Same Thing.
6. Have Fun!

IF SOMEONE SAYS ‘ARE YOU OKAY’ YOU SAY?
angguk-angguk geleng2-ahli fikir
ok! sambil mengangguk and senyum

HOW WOULD YOU DESCRIBE YOURS
lucky..britney spears
just read in my blog if u wanna know about me..the easy way..

WHAT DO YOU LIKE IN A GUY/GIRL?
andai ku tahu-ungu
asalkan org tu baik...aku suka la.

HOW DO YOU FEEL TODAY?
kalis rindu-elyana
aku rindu kat kawan2 ku

WHAT IS YOUR LIFE’S PURPOSE?
andai ku tahu- ungu (skali lagi)
masih blur...

WHAT’S YOUR MOTTO?
sayang-sayang-alif aziz
menyanyangi semuanya!

WHAT DO YOUR FRIENDS THINK OF YOU?
mungkin-anuar zain
banyak kemungkinan..tak pernah tanya dey all aku ni camne...

WHAT DO YOUR PARENTS THINK OF YOU?
kelmarin-farhan
Mungkin dorg fikir " camne la si boy r??? lama tak nampak dia..mcm kelmarin jew dia lahir, skg ni dah kat semenanjung..." kot!


WHAT DO YOU THINK ABOUT VERY OFTEN?
mungkir bahagia-hazami
setiap hari aku inginkan kebahagian, tapi semua tu tak kesempaian..

WHAT IS 2 + 2?
seribu tahun-imran ajmain
kalau dua tambah dua..lama2 akan jadi seribu hahaha

WHAT DO YOU THINK OF YOUR BEST FRIEND?
sandaran hati-letto
tempat menumpang kasih...hahaha

WHAT IS YOUR LIFE STORY?
lelaki ini-anuar zain
aku still jadi lelaki...hahaha

WHAT DO YOU WANT TO BE WHEN YOU GROW UP?
hanya kau yang mampu_aizat
kalau dapat la..aku nak capai cita2..

WHAT DO YOU THINK WHEN YOU SEE THE PERSON YOU LIKE?
hilang-diddy
hilang sega rindu di dalam dada.

WHAT WILL YOU DANCE TO AT YOUR WEDDING?
malu tapi mahu-dina
ntah la...myb aku dance kot tapi malu...yelah..kawin, kot2 tersadung kang..

WHAT WILL THEY PLAY AT YOUR FUNERAL?
bila terasa rindu-dafi
???? aku pun tak tau...men letak jew...lalala

WHAT IS YOUR HOBBY/INTEREST?
itu kamu-estranged
kamu akan tahu apa hobby aku n apa yang aku suka kalau kamu membaca entry2 dlm blog aku..hahaha

WHAT IS YOUR BIGGEST FEAR?
Gemuruh-faizal tahir
aku paling takut bila datang rasa gemuruh..huhu tak suka!

WHAT IS YOUR BIGGEST SECRET?
biarlah rahsia-dato siti
dah rahsia namanya...perlu tanya kew??? klo dah ramai yang tahu, tu bukan rahsia lagi namanya..am i right??

WHAT DO YOU WANT RIGHT NOW?
matahari ku-agnes monica
erm..aku tak tau rupa matahari di tengah hari..sebab time tu aku tidur jak..hahaha

WHAT DO YOU THINK OF YOUR FRIENDS?
situasi-bunkface
kawan2 ku...wlu apa pun terjadi, wlu di mana kita berada... kita tetap kawan..

WHAT WILL YOU POST THIS AS?
bersama bintang-drive
haha...ntah apa2...takde kaitan langsung...blurrrr

Insan yang akan menjadi mangsa keadaan yang seterusnya ialah... jeng..jeng..jeng...

semua yang melawati blog aku...WAJIB!!!!

Leave a Reply