Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

arghhhhhhhhhhhh!
sedihnya aku....
tepon kesayang aku dah rosak..
skren dah pecah sebab aku terhimpit sendiri ngan lutut aku..
dah la byk gmbr lagi belum pindah kat laptop..
pastu...number tepon lagi aku tak backup..
arghhhhhhhhhh!
mau hantar p kedai tapi takde duit sekarang..
sengkek gila...
takde semangat nak study terus..
esok ada paper..

2 Responses so far.

  1. ang says:

    Link nya link baca kamu nya blog... ang ada perasaan sama cam ni... dulu pernah hpon rosak.. n then semua msg hilang... semua photo ilang... no. usah ckp la kompem... huhhhh... tp sib baik photo br pas transfer.. no lak.. abg da backup, sbb dia pjam fon jap... cume msg je xdpt diselamatkan... down gile time tu... semua benda xleh nk wat... huhuhuhu.... Gud luck exam..;p

  2. MinKael says:

    mn lg penting?
    1- nk repair hp yg rosak
    2- nk repeat paper yg sama untuk sem dpan sbb tensen hp rosak

    3- sem dpan ptptn masuk..
    4- merenung ms depan

    xyah la nk down sgt..

    gd luck

Leave a Reply