Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

Hye guys...seems like to long time that im not update this blog ..huhu..and dengan bantuan kenalan saya yang baru yang juga dikenalkan oleh kawan baru saya (hahaha berpusing2 gitu)..finally, i got 3 column my blog's layout...felt hapi..even that is not my own effort ...amikkkk! hahaha

Semalam kan Hari Guru...so, saya pun tak nak ketinggalan nak ucapkan selamat hari guru kat semua gur yang pernah mengajar saya...hehe sebenarnya saya dah hantar ucapan tu kat cikgu aku guna sms semalam..tak sangka, cikgu2 aku balas balik dan mendoakan kejayaan aku..hehe i am very compassion of it.. actually, during i am called student, i try to be successful one..but i have my own ability..tak dapat nak jadi betul2 seorang yang cemerlang..so, apa boleh buat..that is my destiny..moreover, i am lazy one...mana bleh dapat cemerlang lalalal..

what do i want to say?? argh...actualy, to many i wanna write down (typing pun hehe)...but i don't know which one first..i am confused. Argh!!!! Forget it..aku pun malas nak share skg ni..






Leave a Reply