Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

erm...ptg tadi pas solat jumaat, aku and bbrp kawan aku terus blah g taman tamadun islam (TTI) utk cheack sound kat dewan tu...and sekali gus kitorg terus reharsel+praktis...sebb malam tu kami wat persembahan...huhu...agal penatjugak la...

pastu kitorg balik hostel(aku)...dey all balik rumah sewa dey all la...kami bersiap..then bertolak semua g TTI dalam kul 8.00mlm...sampai2 jew kat TTI...acara dah mula...agat best jgk la..sbb sebelum ni aku x pernah g dinner course...aku and kawan2 aku duk meja numb 4...aku tgk member2 aku yg lain...boys and gurl...fih...bergaya siot...hehehe malas r nak cerita sebb aku tak dapat nak masukkan gambar kami time kat sana...blom minta lagi kat kawan2 yg bawa camera..

time cabutan bertuah yang pertama...kami semua dalam satu meja tu...tak bebertuah langsung...takde sorg pun yang kena, huhuhu kawan aku (parennoh) wat persembahan nyanyian tuk mjlis yg formal...dia bwk lagu cinta seorang teman by bob af...look perfect dia nyanyi even nyanyi x bersungguh...sebb dia kata x sedap badan...aku pun lupa bwak panadol tadi...huhuh

lepas tu...tuk acara yg unformal...aku and member2 aku lak wat persembahan...nyanyi sambil diiringgi main gitar...aku nyanyi lagu bukan kerna nama by ramli sarip...dey all cakap persembahan kami ok....tapi bagi aku...time kami reharsal ptg tadi lagi ok...hehehe tapi dey all puas hati pun dah kira ok...ye dok???....hehehehe lagu kedu...aku back up kawan aku yg nyanyi lagu dari seberang...by ungu...aku lupa tajuk dia...tapi best jgk...paduan suara kami memang serasi...hehehe

then, time cabutan bertuah yg kedua...huhu...time ni barulah meja kami sangat2 bertuah...sorg2 kena...tolah 2 org jew yg tak bertuah....best giler...aku rasa meja kami la yg paling bising tadi.. hehe layan beb...kecoh giler dibuat kami tadi...yelah, memeriahkan suasana la kan...hehehe

belum pun acara habis...budak2 ni dah kecoh2 tangkap gambar ke sana ke mari....aku pun sama jugak la...masing2 tak nak melepaskan peluang tuk bergambar...lepas dgn sorg..dgn sorg plak...past tu beramai2...kecoh jgk la...yelah...dah pakai lawa2, mesti rugi klo x memposekan diri...ibarat artis jew...hahaha nanti aku post gambar2 time dinner tu...special tuk tatapan korg semua...and akan ku abadikan gambar2 tu katdalam blog aku ni...

huhu...ok lah...aku nak tido la dulu...sok pagi kena bangun awal lagi...sebab aku ada progrm bahasa tuk subjek Bahasa Budaya dan Masyarakat...dari kul 8 sehingga kul 12 t/hari...penat la...pastu, kene wat laporan lak...seb baik due htr report tu 26 mac...senang sikit...tak kelam kabut...k...tu je tuk mlm ni...daaa

salam..

One Response so far.

  1. ating says:

    boleh tgk gambar ko kat dinner tu?..upload la bah..hihihiih

Leave a Reply