Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

petang ni kelas kul 3...kelas kewangan awam..aku present plak tu...
kelas2 terakhir ni, byk presentation...
bikin stress tau...tapi...bab2 present ni aku suka..
cuma yg tak suka tu...nak wat persiapan sal present tu..
hehehe apakah??

aku boring sangat ni wei!
apa yang best nak dibuat ar??
final exam aku start 5 april..
tapi tak study2 lagi...
rasa malas nak study..
takde mood...

aduh....boring sangat2...
boring giler babi..
xde yg best kew??

mlm tadi aku wat report...
tapi aku and kawan aku jew yg buat..
nak mampus fikir ayat...
ahli kump aku yg 3 org lagi tak wat ape2..
aku mls nak gaduh2...
dey all pun byk perkara nak siapkan..
so, sambil aku discuss tuk present petang ni,
aku buat la report tu...
akhirnya, siap jugak..
so, member aku yg x buat kerja tu
just tolong print and hantar report tu kat lecturer..
kira ok la...sebb at least ada jugak yg dey all buat..

tapi, yg tak bestnya..
hari ni memang teramat2 boring!

One Response so far.

  1. Anonymous says:

    erm,.. Bosan

Leave a Reply