Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

Kat sini ada berita baik yang aku nak kongsikan kat korang semua..Tadi aku dapat call dari GEMS yang dorang nak buka interview kat Negeri Sabah pulak..Mungkin dorang tau aku berasal dari Sabah based on my resume..so, dorg suruh aku umumkan kepada kawan2 aku dari Sabah yang berminat nak menyertai kursus GEMS ni..setakat ni aku aku dah bagi beberapa nama kawan2 aku kat dorang..kepada yang aku tak bagi tu lagi tu..harap maaf la sbb aku takde numb korg..huhu

Ok..untuk memudahkan korang yang nak apply kursus GEMS ni..korang boleh la SMS maklumat korang iaitu: NAMA, I/C NUMBER, n NUMBER TEL kepada 0127390080 (FAZURA)..

Nanti lepas korang sms maklumt2 tu semua kepada fazura..Dia akan call korang and confirmkan masa dan tempat interview yang akan diadakan nanti kat Sabah tu..ok...
Time dia call tu..korang tanya la apa yang korang nak tahu and mungkin korang ada sebarang kemusykilan kew kan..

Time interview tu, korang just bawa resume, mini transkrip, i/c copy (2 salinan setiap satu).. klo korg g interview tu jew..98% akan berjawa...hee

So, apa tunggu lagi???? SMS la sekarang..

p/s: Aku lupa nak gitau sblum ni..GEMS ni dibiayai sepenuhnya oleh Kementerian Pelajaran Tinggi (KPT) dan di antara pakej ransangan ekonomi..

Leave a Reply