Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

people i tag:
1. mama @ faizal
2. Fairuz Selamat
3. Lilyaklili Lamudok

4. Qori
5. Babas
6. sayalahfaizul
7. farhana
8. iyllienaz
9. Ratu sulaiman@ubie


how do you know 1?

dia senior aku time kat umt

what would you do if you never meet 2?
myb xda guru vokal aku

what would you do if 3 & 4 dated?
hahaha...xtau..myb byk cerita kot..dua2 hapi go lucky

would 5 & 6 make a good couple?
x sure..hahah dorg x kenal antara satu sama lain

do you think 7 is attractive?
yeah...suka baca blog dia even post dia pjg2

would you date 8?
klo dia nak...ok jew

tell me something about 9
kawan karib ku yg kadang2 plastik huahuahua

what's 1's favourite past time?
smoke heeee

what language does 2 speaks?
Melayu, English, barunai, bisaya, melayu sarawak..heee

who is 3 going out with?
aku rasa...balak dia..or kwn karib dia

how old is 4?
22 aku rasa....btul kan qori??

when was the last time you talked to 5?
7 tahun yg lalu...dia kat over sea skg heee

who is 6's favorite singer?
ntah la...mawi kot heee

would you date 7?
klo sudi heeee

is 8 single?
aku rasa tak..msti dah bercouple heee

what's 9's last name?
zaleha haaaaa

3 Responses so far.

  1. iyllienaz says:

    ehem2..sorry ek..im single!!..

  2. Sudiiiiiiiiii.. Hik hik hik.. Jom boy.. Wawawa.. =p

    *kata post ku pnjang2? haha.. pape pn, thanx sbb baca blogku dn entry ku yg pnjang2.. cian boy.. haha..

  3. illy: betoi kew? heeee sem,oga cepat dapat jodoh..hee

    hana: ea...x kisah pon, janji enjoy sudahhh..heee

Leave a Reply