Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

orait..tengah boring2 ni wei..
aku nak cerita la pasal percutian aku and member2 time raya cina ari tu..
pehhh...memang cuti hari tu penuh terisi ngan baik punya...

perjalanan pertama kami adalah g kelantan..
hajat sebenar aku ikut ni sebab
member aku ajak p kawin member dia sama2 bljr diploma dlu..
kat besut je..tapi bila aku cakap aku tak pernah g kota baharu..
terus member aku tu bawak p sana..dekat jak pun dari besut..
alah, member aku ni tuan punya kiosk tu la..ameen..
dalam trip ni...
hanya aku, tina, ameen, and arwin..

erm...adalah dalam 1.30 jam perjalanan kami ke besut..
so, sampai la ke rumah yang dituju..
kami tgk...majlis yg biasa2 jak..tak ramai org..
myb keluarga2 pengantin jak yg datang..
bagi aku...kawin gitu memang jimat kos..hehe
erm.....tu la gambar pengantin tu..
sebenarnya pasangan pengantin tu kawan amin..
aku tak amik gambar banyak time ni..huhu
rugi btol la..
takpe la.

pas dari tempat org kawin tu...kami terus blah ke KB..
kat sana kami hanyan jalan2 kat KB Mall..
di KB Mall tu..dah ada member yg tunggu..
ismaq nama dia..so, dia la jd guide kami kat sana..
dah jalan2 tgk KB Mall tu..
aku sempat amik gambar ni je..
hak..hak..hak..
memang lawak la aksi ameen..
nak jadi model baju...tibe2 baju tu terlepas..
klo la ada notis..
(kalo angkat dikira beli)
memang aku la org pertama larikkk..hahaha
gambar ameen tgh jadi model baju..
sebenarnya gambar ni diambil sebab
nak promote "bintang kelip" supaya pakai bj ni klo perform..
baju pun berbintang2 gitu...hehehe
nak tau bintang kelip lebih lanjut?
(clik here)

pas tu ismaq ajak g makan malam kat umah dia..
lagi sekali rasa rugi tak amik gambar kat umah dia..
tak amik gambar hidangan istimewa mak dia..huhu
kam dihidang makanan kampung..
belut, ikan masin, sayur sket, ikan goreng, petai..
(aku juz dapat cerita jak...sowi)

korg mesti nak tgk ismaq ni rupa dia camne kan...
hah..ni la dia..aku grab gambar dia ni dari myspace dia
hahaha sori la ismaq..aku terpromote ko lak..reda je ek..
rumah dia kat KB jgk...x jauh dari bandar..
dalam gambar ni baget nmpk macho wak3
nak kenal ismaq????
(click here)

then...kami bertolak balik ke UMT dlam kul 9 kot..
pastu sempat lagi singgah g minum kat kedai tepi jalan..
sebab nampak warung tu vouge..hehe datang dow!
and kat sini kami sempat amik gambar..
korg tgk la muka2 yg kepenatan ni tp maintain ceria..
ni gambar arwin and aku..
(wat2 muka ceria..padahal kepenatan)
ni lak gambar tina and ameen..
tgk tu...dua2 wat muka yg kunun2 ceria..
padahal cover penat...hehehe

dalam kul 12 baru kami sampai kat UMT..
hehehe...
memang best la perjalanan kami time tu..
tapi kesian jgk kat ameen coz dia sorg je yg drive ulang-alik hehe..
nak suh salah sorg dari kami...alamat x sampai la kami..
sebab sumer tak tau drive...
aku...nak tekan break pun tak tau...hahaha
jgn kan drive..lu pikir la sendiri...hahaha

malam tu...kami tidur awal...sebab..
esoknya....perjalanan kami akan lebih jauh..
nak ke mana plak??????
esoknya..kami ke KUALA LUMPUR plak hehehe





Leave a Reply