Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

tadi time kelas English for occupational purpose..
dari kul 8 till 11 mlm..
korg tau..kami present interview application job...
hahaha..memang kami tak prepare langsung...
so...main bantai jak la..

sebenarnya..present ni lecturer mintk wat macam lakonan..
so, kami wat betol2 macam menghadapi interview la kunun
of course fully in english language
aku xtau apa aku cakap..
aku hentam kromo jak tadi...
tapi masih boleh difahamilah..kot!
yg penting aku tak tgk teks..
like other guys..hehehe bangga sket!
camni la keadaan presentation tu..
tgk tu..ni dipanggil interview by grouping..
time ni, group aku dah siap present..

memang mengong la present ni..
we're not ready yet actly but during present we look cnfident..haha
farah, aku, shima, and faizal jadi inteviewee
talib, maslina, and angah lak jadi interviewer..
mmg mcm btol2..on da spot org ckp..
adakah angah suh aku menyanyi..
sbb dlm introduction 2 aku ckp aku i can sing, dance..bla..bla
then,talib lak suh aku nyanyi dlm B.I
mana ku tau..
so, aku nyanyi la dlm malay..
lagu "hanya kau yg mampu by aizat"
baru 2..3 rangkap gitu..
terus talib ckp..stop..stop..
this is not singer interview..
siot tol...
padahal, dorg yang suh aku nyanyi tadi kan..kan..huh!
memang satu kelas ketawa la..
tapi aku wat bodoh je..sbb dlm interview session kan..
ni dressing aku tadi...haha
ni rabihah and kak long..
rabihah ni salah sorg yg paling lawak kat kelas aku..
aksi dia mmg lawak spontan la..terutama eksprisi muka dia
dorg dua ni satu kos aku..
dorg lum present lagi..next week lecturer ckp..
org tganu bilang.."dok dang means x sempat"
takpa lah..yg pnting kami dah present..
yahooooooo.com (apakah??)
hah...ni gambar yg kitorg discuss pasal interview ari tu..
paling depan ni shima (merungut dia sbb aku tak masukkan gmbr dia dlm blog ni)
hehehe..yg tgh tu la angah..hujung tu lak maslina..

shima..aku nak promote gmbr ko lagi ni...jap ek..
nah...yg putih melepak, n motel comei lote tu la shima.
gmbr ni diamik time program underground kat taman pertanian sekayu..

hehehe...puas hati ke shima??
dun worry...saham ko mesti naik kali ni..hehe

ok..thats all for dis time..muah!!!

Leave a Reply