Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.

Click! Click!

Followers

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

Raya raya raya...
selamat hari raya...
raya raya raya
berhati-hati di jalan raya...

hem...raya datang lagi..tapi kai ni raya haji plak..
nampaknya aku akan beraya di KK kali nih..
nak balik pun alang2 jew...cuti sehari...
so, kepada kawan2 ku yang balik beraya kat kg tu..
berhati2 di jalan raya..
pandu kereta dengan cermat na,
ingatlah orang yang tersayang sedang menunggu kalian di rumah.
jangan beri 'kejutan' kpd mereka di pagi raya ni..huhu

seperti biasa, raya haji di sabah tak la meriah sgt spt di smjung.
rasa rindu plak nak beraya kat semenanjung..
beraya yg penuh meriah..gitu..



4 Responses so far.

  1. ~aku boy~ says:

    hye ABK: salam aidiladha jgk buat kamu...

Leave a Reply