Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

Salam and selamat malam semua. Malam ni aku dah kat rumah di kampung. Bercuti gitu. ^^ Line tenet pun lemah longlai semacam. Nak upload foto sangat la lembab.


Petang tadi time aku sampai kat beaufort, aku spent time kejap ngan kawan-kawan aku. So, sepetang kami pergi makan sama-sama. makan sate, makan abc, pergi beli barang kejap. Rasa syok pula rasanya bila kawan lama yang lama tidak jumpa. Lepas tu berkumpul. Masing-masing dah ada kehidupan. hehe

Rasa rugi pula tak dapat upload gambar. Aku janji, nanti bila dah balik kk or line tenet dah ok..aku akan upload gambar-gambar tu. Ok la...aku sekadar nak update kejap..

Just nak doa, semoga musibah yang menimpa rakyat Malaysia samada dalam negara dan luar negara akan berakhir. Mari kita ramai-ramai berdoa untuk keselamatan mereka semua.

Leave a Reply