Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

Salam. Banyak betul dugaan yang aku hadapi sekarang ni. Kepada peserta Contest Pantai By Mr.K, aku sangat-sangat minta maaf sebab aku belum dapat mengumumkan pemenang untuk contest itu atas sebab-sebab yang aku sendiri tidak dapat elakkan.

Untuk pengetahuan korang, aku sudah tidak bekerja. Sebab aku diberi peluang untuk berfikir selama sebulan. Memang agak dilema sekarang ni sebab pertama, aku akan ditransfer untuk bekerja di Semenanjung. Aduh.. Susah nak buat keputusan sekarang. Kedua, Dalam masa sebulan ni, untuk mengelak supaya tidak ditransfer ke semenanjung, aku perlu mendapat kerja tetap di Sabah. Huuuuuu

So, peratus untuk aku pergi ke semenanjung agak tinggi sebab sekarang ni belum ada tanda-tanda aku akan dilamar oleh company-company yang ada di Sabah. Damn! Tapi, aku akan berfikir secara positif. Seandainya aku pergi ke semenanjung aku boleh berjumpa dengan family angkat aku di terengganu fan berjumpa dengan kawan-kawan aku kat sana. Aku mungkin boleh survive kot. Insya Allah.

Jadi, mengenai contest tu kawan-kawan jang risau erk. Aku masih lagi menunggu keputusan daripada pengadil yang aku lantik tu. Katanya ada dah list yang layak untuk menang, tapi dia kena pilih betul-betul. Hadiah pula sudah sedia untuk dikirim kepada bakal pemenang. Korang boleh tunggu bukan??? PLEASE, KORANG TUNGGU LA DENGAN PENUH KESABARAN^^ cuma sekarang ni antara lambat atau cepat sahaja. huhu Sorry untuk itu.

Aku kat kampung sekarang. Memang susah untuk online. Line internet memang slow giler babi. Solowwwwww sangat. Agak sedih jugak la, sebab ada yang tag aku join contest tapi aku tak dapat buat. Nak tunggu page loading tu memang lama gila seh. Aku tak dapat review blog kawan-kawan. Tak tahu cerita terbaru korang. Sorry ya. huhu

Ok, itu sahaja, aku sekadar nak update kenapa aku jarang update blog ni. Bersawang dah kot.

7 Responses so far.

  1. Unknown says:

    aloh. sedeyhnye. sian kamu. lek lek. tak pe. aku tunggu ngan penuh kesabara. :)

  2. angloko says:

    Nanti dtg Trg.. bleh jupe..
    hehehe... ;p

  3. MiSz ZuE says:

    xpew..just take ur time... :)

  4. Fatih says:

    xpe mr.k...kami tetap sbr menunggu....sbr lah ye....semua tu dugaan drpd Allah..dan Allah tak akan membebani hambaNya luar dr kemampuannya.....percayalah...dugaan itu simbol kematangan!!

  5. sabar ye mr. k

    at least u ada kerja,i dah grad 2 taun pun tak pe keja tetap lagi...

    ada hikmah di sebalik semua yang berlaku

    ^_^

  6. Anonymous says:

    ok, i tunggu!!!

  7. alah.. takpe2.. tenang kan diri dulu yer.. hee =)

Leave a Reply