Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...


Topup Giveaway oleh wow.berita.com (click sini kalau nak join dan untuk maklumat lanjut)

Untuk pengetahuan mr.wowberita...aku dah termasuk dalam list http://wowbloglist.blogspot.com/ tu.. so, rasanya..dah layak untuk join contest ni...^^ orang sabah pertama yang masuk dalam list tu...

rasanya..entry yang paling menarik dalam blog aku tu..
1. Contest pantai by mr.k (masih lagi dibuka sekarang..due on 7 feb, 12.01am)
3. My girlfriend (kisah cinta pertama hingga kini)

Slogan: "Kalau dapat topup RM3, saya akan............" (tidak lebih 20 patah perkataan)
..... transfer kesemuanya (RM3) tu kat my mummy.. Sebab kalau dia takda kredit pasti dia akan request kat aku, anak bongsunya.

(cukup cukup 20 patah perkataan)

saya nak tag: Juliana Mirul (my new follower) ^^

3 Responses so far.

  1. Admin says:

    hakhakhak...bgus btol die...mmg anak mak la ni...haha...thanx join....

  2. Aiseyh, anak soleh nii... ;)

  3. ha3....biasa la...^^ blushing....

Leave a Reply