Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

  1. Aku suka menulis blog sebab aku suka berkongsi sesuatu...
  2. aku suka menulis blog sebab aku anggap blog sebagai jurnal hidup..
  3. aku suka menulis blog sebab ingin merakamkan kenangan-kenangan pahit dan manis..
  4. aku suka menulis blog sebab menulis adalah cara untuk meluahkan perasaan...
  5. aku suka menulis blog sebab ingin mendapat perhatian awam
  6. aku suka menulis blog sebab ingin berkongsi ilmu di dada
  7. aku suka menulis blog sebab ingin mencari kepopularitian..
  8. aku suka menulis blog sebab nak berniaga
  9. aku suka menulis blog sebab mahu bergossip
  10. aku suka menulis blog sebab boleh melepaskan marah
  11. aku suku menulis blog sebab ingin mendapat duit
  12. aku suka menulis blog sebab aku mendapat kepuasan
  13. aku suka menulis blog sebab au takda ramai kawan di luar
  14. aku suka menulis blog sebab aku nak belajar
  15. aku suka menulis blog sebab aku boleh tanya pendapat orang lain
  16. aku suka menulis blog sebab untuk mengulas pendapat orang
  17. aku suka menulis blog sebab kawan-kawan aku ada blog
  18. aku suka menulis blog sebab semata-mata nak mencari pengalaman
  19. aku suka menulis blog sebab aku terer menulis
  20. aku suka menulis blog sebab nak bagi baca kawan-kawan blogger apa yang aku tulis
  21. aku suka menulis blog sebab aku boring
  22. aku suka menulis blog sebab aku banyak idea nak tulis
  23. aku suka menulis blog sebab banyak benda aku tak tahu buat
  24. aku suka menulis blog sebab aku nak kongsi lagu dan lirik
  25. aku suka menulis blog sebab aku suka merepek
  26. aku suka menulis blog sebab dah kehabisan idea nak bermain
  27. aku suka menulis blog sebab aku banyak pengalaman di sana sini
  28. aku suka menulis blog sebab aku boleh nasihat orang kalau ada masalah
  29. aku suka menulis blog sebab aku boleh bagi tips2 kesihatan
  30. aku suka menulis blog sebab nak bagi tengok picture2 aku yang comel2 dan kacak2
  31. aku suka menulis blog boleh blog tak macam facebook
  32. aku suka menulis blog sebab dah takde kerja lain nak buat
  33. aku suka menulis blog sebab aku boleh promosi tempat2 yang menarik
  34. aku suka menulis blog sebab aku dah ramai follower
  35. aku suka menulis blog sebab ramai yang comment entry2 aku
  36. aku suka menulis blog sebab untuk melatih diri aku menjadi novelis
  37. aku suka menulis blog sebab blog ada dadah yang buat aku ketagih nak tulis
  38. aku suka menulis blog sebab aku punya suka la!
  39. aku suka menulis blog sebab dah trend dari dulu
  40. aku suka menulis blog sebab nak tunjuk blog aku cantik
  41. aku suka menulis blog sebab aku suka buat pembaca2 ketawa ngan entry aku
  42. aku suka menulis blog sebab sharing is caring (berulang2 daa)
  43. aku suka menulis blog sebab nak mengulas isu2 semasa
  44. aku suka menulis blog dikala aku sedih
  45. aku suka menulis blog sebab tak nak ketinggalan zaman
  46. aku suka menulis blog sebab takda kawan nak cakap ngan aku, so aku menulis la
  47. aku suka menulis blog sebab aku berharap ada yang baca entry aku
  48. aku suka menulis blog aku dah boringggg...
  49. aku suka menulis blog sebab dah aku ada bakat dari kecik
  50. aku suka menulis blog sebab ada iklan nuffnang nak tumpang blog aku (ada kaitan?)
  51. aku suka menulis blog sebab time aku menulis ada lagu2 yang mengiringi aku menaip
  52. aku suka menulis blog sebab kawan aku ajak
  53. aku suka menulis blog sebab nak menegakkan keadilan
  54. aku suka menulis blog sebab aku tak dapat tidur malam
  55. aku suka menulis blog sebab blog yang suka aku menulis
  56. aku tak suka menulis sebab aku hanya suka membaca blog yang ditulis oleh orang lain... (out of list k) haha

Hahaha Macam siooot jer... So, yang mana satu tujuan korang menulis blog??? hehehe

p/s: macam banyak yang berkaitan ngan aku...hahahah lariikkkkkkkkkk~~~~

2 Responses so far.

  1. Suka sama point no.7 ngan no.38..
    HAHA.. ;)

Leave a Reply