Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

Aku baru jer isi borang spa online tadi.
Aku isi kat peringkat Ijazah&Diploma/ Ijazah&STPM/STAM.
Sekarang ni aku ada kekeliruan pulak dah huhu..
koran tgk kat gambar borang kat atas tu,
aku baru jer terfikir, borang mana yang sepatutnya aku isi?
Memandangkan kelulusan tertinggi aku ialah Ijazah Sarjana Muda.
Boleh Korang bagi pendapat sikit tak??? hik3
(Bikin malu jer kan aku ni?-perkara camni pun x tau)

OK, persoalannya mcm ni. Memandangkan aku dah isi..
so, sekarang ni...sekiranya aku nak isi salah satu daripada link kat atas tu amcm?
Boleh ke tak boleh??
adakah permohonan yang aku isi yg first tadi tu terbatal?
(sbb dia ckp terbatal~menurut pembacaan aku la)
Tapi, klo ikut fikiran aku yang sot ni... permohonan aku tu akan terbatal sekiranya aku isi kat borang yang sama, and for me mybe tak salah kalo aku isi utk peringkat spm/ pmr...hahaha betul ker nih??? hahaha
dah jauh tersesat dah nih... alamatnya, sampai ke tua la aku tak dapat kerja ngan government ni..huhuhu.... ada pendapat tak???

p/s: susahnya dapat kerja ngan gov ni *sigh

4 Responses so far.

  1. Pada pendapat saya.. mmg u layak apply ijazah sarjana tu.. and kalau dah pernah apply, yg mula mmg akan terbatal.. tp mmg susah kalau ijazah ni, spm je cepat hehe...;)

  2. @apezs shah Jadi, adakah sy perlu apply utk spm jgk ni? susah tol nak dpt keja gov ni kan huuu

  3. xtau la nak komen cmne..b4 ni pnh apply taraf spm la mmg cpt dpt nyer..tp x pergi..syg kan.?kalau x dh kje gov dah..xpe, maybe rezki akan dtg lg menyerlah..

  4. @ecahwah! sayangnya ko tak p...huhu yelah kan... myb bukan rezeki... sabo jer la...huuu

Leave a Reply