Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

Hahahahahaha (dengan ketawa bangga)

Setelah sekian lama aku menggunakan yang lama tu..
sekarang aku dah tukar kepada yang baru...
so, tak ler keluar muka aku yg bersaiz besar tu kalo
ada yg datang melawat blog aku ni.

Puas aku try mengedit gambar tu...huhu susah beb!
tau je la.. aku ni mmg x pro nak mengedit2 gambar nih huhuh
So, bila dah jadi camtu (wlupun di mata korg hanya biasa2 jer)
aku ttp happy sbb itu hasi kerja tangan aku...hik3..

And start dari sekarang aku akan menggunakan motto aku tu...
"Pabila mulut membisu, Jari Jemari Bersuara"
hahaha...ye la, kira mcm sekarang ni la..
org tak dengar pun apa yang aku nak cakap..
tapi apa yang aku nak suarakan tu...jari jemari ni la yang translate..
gituuu..... hik3 Itu la reality kehidupan...hik3...

# lepas ni nak tukar apa plak ek...??? suggest please....

Leave a Reply