Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

Selamat pagi kawan-kawan. Sebelum saya start kerja, saya nak kongsi sarapan pagi pada hari ini. Hehe Hari ini saya sarapan roti telu 2 keping + nescafe ais + Dunhill light sebatang. Hik3
Rokok pun masuk dalam menu sarapan ok huuuu...


ni la ms. sue, salah seorang rakan sekerja saya
Dia orang yang paling awal datang ofis ok.
(nak kenal? hehehe... peringatan: dia dah ada balak ok)hik3

Ni la sarapan saya utk pagi ini..
hik3.. memang lapar gila sehh...
maybe tengah hari tak makan..

Kamu sarapan apa pagi ni?
Apa pun yang kamu makan,
semoga makanan tersebut akan buat hidup kamu happy.

p/s: Wish ada org yang akan belanja saya sarapan.
Saya suka makan...hik3

6 Responses so far.

  1. eh.. aku tatau pon ko smoke.. hahahahaha.. :p

  2. @FarhanaDrhihi dari form 6 lagi kot doc.. huuu kdg2 leh control...kdg2 tak, tapi lepas makan wajib nak smoke...lalala

  3. zetty says:

    owhh roti canai..anta sekeping kat snie...hehehe

  4. @zetty kamu nak juga ker? hi3... tak dpt nak htr... kot klu htr pun, bukan roti canai yg sampai.. tapi roti kulat yg sampai..hik3

  5. aku makan roti milo jak!! sini kadai 24 jam ni...hehehe sadap bha!!

  6. @Rezz Fukumoto hahaha... roti milo?? stylo tu riz... roti yg di cacap sama milo atau roti yang di saluti milo...hik3

Leave a Reply