Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

Alhamdulillah, hari ni dah habis kelas yang aku ajar utk tahun ni,
So, utk kelas seterusnya... tunggu tahun depan pulak la..

Hari ni aku ajar Microsoft Word 2007 Level 1..
Elah, baru level 1, sebab tu cepat habis..
Tambah pulak org dari Syarikat BERNAS Sabah tu,
dah mmg familiar ngan Microsoft Word 2007,
So, no hal la... Just bagi asah lagi,
dorg tahu applications kat dlm tu,
tapi tak tahu camna nak guna..
so, just lead them how to use it..

memandangkan hanya level 1,
sy dah cover semua dgn bagi aktivit..
klo just pot pet pot pet gitu jer..
mmg susah org nak faham..
jadi cara terbaik...sambil buat latihan,
sambil kita terang apa fungsi2 button2 tu..

Lagi pula, aku rasa mcm tak best mgajar nih
Tak tahu la...mcm tak ngam ngan jiwa..huuu
sepatotnya, jd tutor ni bukan kerja aku,
aku hanya jadi bidan terjun jer...
huuuuu....
how to say that to my bos ar...
supaya dia faham apa yg aku mahu?
aku takut nak mengecewakan bos aku sbnrnya,
aku lebih suka buat sales,
cari orang utk dtg training..
ermmm.....

Leave a Reply