Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

Sempena Christmas Day yang tidak lama lagi ni, tempat kerja saya tidak ketinggalan untuk meraikan perayaan itu memandangkan ada seorang staff kami yang beragama kristian. Sebenarnya kami hanya 5 orang di sana tu (sikit kan bilangan kami) hahaha itulah bilangan staff New Horizons cawangan Kota Kinabalu yang sebenarnya. Tidak stress dengan karenah staff. Dan jangan terkejut jika saya beritahu bahawa hanya saya seorang sahaja staff lelaki di sini. (terima hakikat). Tapi kami semua memang satu kepala.. Seronok!

Berbalik pada tajuk entry. Memandangkan Hujung minggu depan kami dah nak cuti, so hari Jumaat ni kami ada sedikit party secara kecil-kecilan. Tak makan besar pun, cukup sekadar mengorder pizza hut untuk santapan (mengikut rancangan). Jadi, aktivit tukar-tukar hadiah menjadi pilihan (tidak sabar nak tahu hadiah apa yang bakal saya dapat) hehe.

Tapi, masalahnya sekarang. Hadiah apa yang saya nak bagi kat minah seorang ni??? Adakah perfume?? Frame?? barang perhiasan?? patung?? ermmmm... Blank!.. Bos saya dah belikan hadiah dah kat member sorang tu. Siap dah letak bawah pokok krismas lagi. (comel tau pokok krismas kami) baru siang tadi bos beli.

Nak bagi apa ya???? makanan tidak termasuk dalam list.

p/s: Tidak sabar bercuti start 24hb Dec (ptg) - 2nd January

2 Responses so far.

  1. wow...anda adalah seekor kumbang yg dikelilingi oleh bunga2....
    mesti pemes nie

    Latest Entry:
    http://danieldeadie.blogspot.com/2010/12/maaf.html

  2. @DanieL AdiE Haha Kumbang sangat! tapi kadang2 rasa sunyi... sumetimes, kita perlukan kawan yg sejenis ngan kita utk berkongsi masalah..kan...huu

Leave a Reply