Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

Baru sahaja siap buat apa yang patut. Basuh kain? sudah. Mandi? sudah? sarapan? pun sudah.. hehe

Baiklah, saja nak upload gambar time x'mas celebration kat opis kemarin...

Ni la staff yang dapat hadiah saya tu..
Nampaknya dia sukan ngan hadiah yang saya bagi kat dia.. simple jer...
Kata beliau la..










Ni pulak adalah madam fedilia merangkap bos kami di n.horizons (KK branch) heee...

















Ni plak emi...
ngan hadiah yang dia dpt dr sue..
happy btol dia dpt hadiah tu..
"saya suka..saya suka..saya suka.."
katanya la..hik3














Cantik tak krismas tree kami?
kecik jer kan?? hahaha

















saya jgn cakap la...
melantak mmg kelebihan saya hahaha

















Ok...kesimpulannya, ni la keseluruhan hadiah kitorang... sweet kan??? heeee

Allright, thats all.. saya nak study dulu la... Sbb hari selasa nt saya kena ajar orang2 koprat menggunakan Microsoft Word 2007.. huhuhu wlupun kita biasa guna benda alah tu... tapi time mengajar..susah jg.. byk kita kena explore function2 dlm application tu tuk diterangkan.. kalo dlm melayu takpa jgk.. ni kena speking... lomah den..huhu tapi saya hentam jer Melayu+Inggeris hahah... lantak la...

P/s: Tak sabar bercuti krismas kat kg nt...berkumpul ngan fmly.
P/s: Kena tingkatkan penggunaan B.Inggeris nih...huuu

4 Responses so far.

  1. zetty says:

    nk hadiah jgk..huhuhu...

  2. @zettyheeeee... mai la sini...leh bagi hadiah sekali...hik3

  3. ala ko kan dah terer ajar word!~ hahaha...boleh jak bah~~~

  4. @Rezz Fukumoto haha... riz man sy pernah ajar word ohh... sebelum ni pernah ajar org guna excel 2003 jak..

Leave a Reply