Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Khazanah Tulisan Ku

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

Hari ni aku sampai office jam 7 pagi... Memang bertolak dari rumah jam 6 pagi.. Tu pun jalan raya dah sesak.. biasalah, minggu ni sesi persekolahan baru bermula... (konon-konon semua bajet rajin pergi sekolah)... Semangat anak Malaysia ku semua! haha

Well, sampai jer kat office, memang aku yang paling awal, nasib aku minta kunci office. Kemudian, tak tahu pula kenapa, mata aku memang mengantuk gila... tambah-tambah pulak aircond yang sejuk kat bangunan ni, tak leh nak control ok..huhu so, apa lagi... aku pun sambung tidur jap.. hikhik kejap ker???? jam 9.30 baru aku terjaga ok! hahaha...Kamu ada berani??? haha kawan aku sampai kat office pun aku tak terjaga. Dia ni pulak duk selamber jer tak kejutkan aku. hahaha Semalam awal gak aku tidur.. tak la berjaga sampai jam 4 pagi..huhu tapi tak tau kenapa mengantuk gila pagi ni...hik3

MAu tengok orang baru bangun tidur ke? jeng...jeng..jeng... hahaha
Dengan mata yang merah-merah...haha
baju sejuk pakai 2 pasang ok..depan belakang..
sejuk betol office ni..
Hari tu dah complaint kat engineering bangunan ni..
sekali dorang kasi off, sehari satu aras banggunan ni kepanasan..
lepas tu dah tak mau complaint-compalint lagi (gaya iklan syampu)

Kadang-kadang aku terfikir
aku merapu di blog ni
ada ka orang baca?
hahaha
gambar ihsan daripada:
bro google
heeee

Leave a Reply