Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Khazanah Tulisan Ku

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...


Salam. First of all, thanks a lot to you guys who joining my contest (tetiba bersepiking) ^^. By the way, for your info.. Hadiah aku dah sediakan. That size is not too big, and not too small. But then, memang chomel.. sesuai untuk uda dan dara. Mak dan abah pun leh simpan. hehe..

But now, the problem is aku nak cari kotak tuk balut benda tu, pastu nak post.. berat tu memang tak berat langsung.. Angkat guna hujung jari pun boleh.. haha tapi benda tu bukan la leper... dan yang pasti bukan key-chain dari Sabah. haha kan top sekarang cey-chain yang bertulis Welcome to Sabah. Pastu ada image Gunung Kinabalu la, Alat musik Sabah la, Bunga refflesia la, orang pakai baju kadazan la. haha bukan itu ok.. Benda ni sebenarnya aku buat sendiri pun boleh. Simple but cute. Simple-simple pun harga cukup tuk aku buat belanja makan tengah hari. Tapi tuk korang.. Aku beli jugak coz its so cute... hope that who will be a winner later, you'll keep it carefully. Ermmm...should i put my picture together into that present?? (wah! bajet nak fofular lalala) no need i guest. Just enough i put some wishes right?... hehehe (tapi kalau bubuh gambar pun ok gak, because you'll remember my face and that present is from me) lalala *ok, sila menyampah ngan aku sekarang! ^^

Bagi si pengadil contest pulak dah mula pening kepala once i mentioned to them that my contest's participants are more then 50..hahaha... ye kabo ye takut pening pale nok pilih hok ane se hok paling cun. Doh ye stuju nok jadi pengadil ork.. hehe jadi, tu memang doh tugah ye ah... pergh! bapok pekak gile bhs ganu aku ork..hahah (lama x dgr ckp ganu).. doh kalu saloh tu mung kabo ke aku deh, leh aku betol kang...lalalala

Ok, hangpa suma takyah duk pikiaq pasai suma ni noh. Hangpa duk join pun dah kire ok. Ceq ade gak p usha-usha tgk penyertaan hangpa suma, and kesimpulannya, gambar hangpa memang comei.. kalu skali imbas, memang ade yang menarik perhatian ceq. Tapi ceq bukan pengadil, jadi biaq pengadil duk pilih yang terbaek dan keputusan di tgn mereka..(bhs utara pun best doh)...^^

So, kepada yang belum menyertai contest ni, you still have a time to join because the due is this coming 7th feb (12.01 am). Click Here to join the contest. Be hurry before you late.. (B.I tak betul duk ngegada berB.I) hahaha ada aku kisah...larikkkkkkkkkkk!!!!!!!

4 Responses so far.

  1. MiSz ZuE says:

    macam comel jew kotak hadiah yang ditunjuk tu :)
    hadiah misteri tu...

  2. hehe^^
    jgn salah faham...
    gambar di atas tu hanya sebagai gambar hiasan jer...
    kan aku dah habaq yg aku kena cari kotak tuk balut hadiah aku tu..means belum berbalut lagi hehehe

    sori for misunderstanding^^

  3. angloko says:

    Mr.K

    Ang pn join gak.. br join.. hehee

    http://angkongc.blogspot.com/2011/02/pantai-contest-by-mrk.html

Leave a Reply