Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Khazanah Tulisan Ku

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...


Wah! Actually aku dah dalam tahu pasal program ni daripada Blog Pilihan Malaysia 2010. Hahaha Baru hari ni terbuka hati untuk buat.

Baiklah ya, Sebelum apa-apa.. ni la muka aku yang nampak tembam... hahaha
  • Ok.. Nama manja/ glamer: Boy atau mr. k (bukan datuk K ya) haha
  • Status sekarang ni dah in relationship (masuk 10 tahun) she is my 1st love (perlu ke mention?) hahaha..
  • cara nak menghubungi aku, alah dari blog ni pun boleh... tak pun email ke: writetoboy@gmail.com. Sekarang tinggal kat area Kinarut Sabah, adn bekerja di Kota Kinabalu.
  • Berasal dari daerah Beaufort, Sabah. Urm...
  • Tarikkan tempat asal saya pulak ialah kampung saya saya sendiri. Yang mana kampung saya tu adalah salah satu tempat pelancongan di Beaufort. Lebih dikenali sebagai Garama Explorer. Apa yang ada di sana?.. biasanya kalau pelancong yang datang kat sana hanya nak tengok probesis monkey (bayau), Firefly, and Buaya...
  • Kalau nak tengok tempat tu, korang bleh view kat SINI
  • Kat SINI pun boleh... pelancongan yang akak aku sendiri urus.. (bukan milik keluarga ok, hanya kerjasama ngan travel agent)
  • So, kalau rasa-rasanya korang nak murah sikit melancong kat kampung aku. Bolehlah contact-contact ngan aku, sebab aku boleh deal harga dengan orang-orang kampung di sana.. (jang risau, semua pun family aku) hahaha
Ok, siapa2 yang nak kenal, kita boleh berkenalan terus dari blog ni... hihi

nota: bangga menjadi anak Sabah. owah!

14 Responses so far.

  1. Mr. BLB says:

    saya pun bangga enjadi anak sabah! ;)

  2. In relationship selama 10 tahun?
    WOW! HEBAT!
    I'm proud with U.. ;)

  3. @Mr. BLB he... boleh bha kalo ko...

  4. @ZWAN SABRI ha3... alhamdulillah... hrp smpai ke next level...hik3...tq fwen.

  5. wow gilerh.. 10 tahun? fuhhhhh!! ;)

  6. @apezs shah haha... kalau kawin dah dapat ramai anak kan... lalalalal :blush:

  7. sudirman says:

    saya pun anak sabah k..hahahha..jom semua tgk entri baru di http://sudirman1809.blogspot.com

  8. @sudirman sabah boleh! owah!...hahaha

  9. ehem blogger pahang datang nak berkenalan dengan blogger sabah ni..hehe :D

  10. singgah entry nih.. sy pun blogger sabah juga ^^

  11. @Hawawah! semmart la joe... hik3

  12. salam kenal.. sy pun blogger sabah jugak..:)

  13. heee..... ya... salam kenal~~

Leave a Reply