Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.

Click! Click!

Followers

Khazanah Tulisan Ku

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

Salam blogger semua. Korang nampak tak kalimah الله kat bawah ni???? Ok, sekarang aku nak ajar korang untuk lihat keajaiban yang aku nampak juga.
Sila baca tips dengan teliti
1. TANPA kerlipkan mata, korang renung kalimah الله tu dengan teliti dan fokus pada titik 3 kat tengah-tengah tu.
2. Sambil tu, korang kira dalam hati sampai 10 atau 15, atau 20.. lagi lama lagi berkesan.
3. Setelah habis hitungan anda, alihkan pandangan anda ke dinding bilik korang, atau siling bilik Korang dan KERLIPKAN mata korang berkali-kali....


Selepas tu, korang akan nampak sesuatu.... APA YANG KORANG NAMPAK???? Habaq mai..

9 Responses so far.

  1. eqhaZIN says:

    nmpk perkataan ALLAH.
    subhanallah..

  2. Ya...anda berjaya... Clear kan??

  3. oh.
    dah pernah cuba sblm ni.
    ;)

  4. hizam: lorh..ya ke? bakpo nye dop kabo ke ambo? ambo br tau pasa benda ni ork...hehe btw tq...

  5. aku nmpak perkataan ALLAH...

    wahhh...



    jom join bloglist terompah..

    http://brokenterompah.blogspot.com/2011/01/pembukaan-blog-list-terompah.html

  6. ,=====,o00o Ponn..Ponn.Ponn..
    //__l_l_,\____\,__
    l_---\_l__l---[]lllllll[]
    _(o)_)__(o)_)--o-)_)___
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Salam Persahabatan kami datang ziarah blog anda
    http://firestartingautomobil.blogspot.com/
    http://bukandoktorveterinar.blogspot.com
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Kajang Pak Malau kajang berlipat,
    Kajang hamba mengkuang layu,
    Dagang Pak Malau dagang bertempat,
    Dagang hamba Tumpang lalu

    woooo mengagumkan kalimah Allah jelas lahhhh

  7. cik terompah: ok

    afzainizam: ok...thanks for coming hehe

  8. miyako says:

    Salam,
    mula² bc post cam x pecaya...
    but then bila dh buat as instructed, br percaya
    masyaAllah, kagum skejup!

  9. miyako: tu la keajaiban di dunia... apa2 pun boleh terjadi...heee

Leave a Reply