Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Khazanah Tulisan Ku

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...




Hah! Siapa yang ada daftar nuffnang tu??? hik3... Korang daftar la cepat2 ya.. Jangan risau, sebab aku merupakan salah seorang yang akan click nuffnang anda. Hehehe Sambil-sambil datang terjah baca entry-entry yang menarik.. Saya juga akan click nuffnang anda tanpa di suruh. Saja nak tolong anda... Pendapatan yang korang dapat tu boleh la korang guna untuk bayar apa yang patut macam broadband, bill telephone ker whatever kan...

Aku pun ada gak daftar nuffnang ni. Tapi aku tak faham apa pun. Ada gak la aku duk terjah-terjah blog yang terangkan pasal nuffnang ni. Dapat la sedikit ilmu walaupun masih tak faham. (lambat pick-up betol aku nih) huhu... Ah, tak kisah la, lama-lama nanti aku faham la tu. hehehe

So, bertuah la korang sebab setiap kali aku lawat blog anda. Pendapatan korang pun bertambah. Sebab aku akan jadi pelanggan utama korang!!! hihi Bak kata lirik lagu tu "Tolong menolong bantu membantu"... hahah ni la namanya, Sambil Menyelam, Sambil Bagi Air... Apakah??? wahahaha

By the way, hari ni aku masuk kerja lambat. Tidak seperti biasa, iaitu datang jam 7am di office.. Tadi jam 8.30 baru ada kat sini. hahaha

9 Responses so far.

  1. dah dtg lambat,.pastu online dulu..best betul.. :D
    nak keja situ jugak lah ;p

  2. bertuah mmg bertuah..tapi kene ambik masa gak kalau nak tunggu sampai boleh cash out duit dlm tu..hehe

  3. @Haziq Yaacob haha.. xde la smpai nak kerja situ...hik3..

  4. @Siti Safiyyah kena bersabar la... rezeki tak datang berguling-gulin...hik3

  5. sudirman says:

    ALL-entri baru..hadiah wang tunai menanti..jom tgk blog sya http://sudirman1809.blogspot.com

  6. Anda mmg baek hati.. ;)

  7. @ZWAN SABRI haha...buat baik jangan sekali, buat jahat biar sekali... haha

  8. No name says:

    nuffnaNG nie klu kita rajin mmg berbaloi... nmk rajin tue lar.. berat skit.. hehehe tgu BE lar bro.. bru masyuk..

  9. @Lizzie Yasmin BE tu nak dapat macam mana? hehehe

Leave a Reply