Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.

Click! Click!

Followers

Khazanah Tulisan Ku

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...


Salam.. Wakakak..tadi duk godek-godek enternal hard disk.. aku terjumpa video ni balik.. punya la gemok aku kat sini.. Nasib skg dah turun berat badan...hik hik hik...video ni dirakam ketika aku bersama-sama kazen aku keluar berkaroks kat perak.

Kalau korang nak dengar aku nyanyi, dengar je...jang kritik lebih-lebih tau...aku bukan penyanyi huhu saja duk suka-suka sebagai hobi an..

2 Responses so far.

  1. Joey says:

    na...baru tah sanang mengomen

    tiada pop up..hahaha

  2. hahaha...senang ka?? bagus la...hehe^^

Leave a Reply