Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Khazanah Tulisan Ku

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

Salam. Wahai blogger-blogger sekalian, malam ni aku tak boleh nak wat round-round blog korang. Sebab malam ni aku kena study huhu... Alah aku kena study tutorial Microsoft Excel 2007. Sebabnya, esok aku kena mengajar orang guna benda alah ni... huhuhu ='(

Oh ya, kepada sesiapa yang ada masalah macam mana nak guna Excel ker, word ker...tak kisah eris 2003 ker, atau 2007... Korang boleh tanya aku. Insya Allah, dengan buku instructor yang diberi kepada aku, aku boleh jawab pertanyaan korang.. hik3.. tapi, kalau dah Level 3 tu.. Memang dah agak susah... hik3..



p/s: sharing is caring... susah jadi tutor ni weyh! kena berdepan dengan pekerja2 yang dah berpengelaman. huuuuuu

Nota kaki: kalau saya siap awal, saya akan terjah blog-blog yang dah update :) klo kena komen, means aku dah terjah korang... wasalam.

4 Responses so far.

  1. huiks. tak suke kot excel.huhu..
    tp mmg senangkan keje excel nih. sem nih pun aku belajar excel. grr

    p/s: thanks singgah and drop komen. skang mase nk balas balik komen since line tenet ok la jugak ;))

    p/s/s: nk buang pop-up window, search balik caner nk buat pop-up window. ;)). mesti ingta letak ktner coding tuh t. maybe la kan. huhu

  2. study study study!


    Latest Entry:
    http://danieldeadie.blogspot.com/2011/01/beginning-of-end.html

  3. @Puteri Iqa Izyan thanks.... nt sy try...
    yap...excel ni mencabar... huhu

  4. @DanieL AdiE danial.... ok, nt aku terjah blog ko...janji..!

Leave a Reply