Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Khazanah Tulisan Ku

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

Salam. Selamat pagi^^ Memandangkan ada masa sikit lagi. Nak update blog ni hehe.. Alhamdulillah, hari ini aku dapat datang kerja setelah berasa sakit kepala malam tadi. Berkesan jugak Panadol Actifast tu erk.. Sebelum tidur rasa berdenyut-denyut kepala. Tapi bila bangun subuh tadi sungguh segar terasa.. ki3 ^^

Ok, kerja hari ni aku nak follow-up client-client kat Labuan. pastu nak confirmkan dorang tuk appointment nanti. Insya Allah, kalau tiada halangan appointment tu aku nak buat dalam minggu ni jugak. Wah, rasa lama tak pergi Labuan. Sapa nak ikut??? hahaha ^^


Ok, Kali terakhir aku pergi Labuan ketika aku nak amik result PMR kat SM Sains Labuan (SMSL). Time tu aku berada di tingkatan 4. Tapi bukan bersekolah di SMSL lagi. Aku keluar atas sebab-sebab tertentu. Ok baik! aku mengaku result PMR aku teruk hahaha thats why aku tak dapat meneruskan pelajaran di SMSL... cukup sampai form 3 jer..huhu

Orait itu sahaja. Kepada pembaca semua. "Contest pantai By mr.K" masih di buka. Tarikh tutup pada 7th Feb 2011 jam 12.01 am ^^ sila la join, jangan malu-malu. Hadiah khas dari Sabah menanti korang^^

3 Responses so far.

  1. tak penah pegi labuan, sabah dan sarawak..jadi sila kasihani saya..sekian..*lempang skali* hahaha ;)

    *eh actifast tu mmg fast ea nak sembuhkan sakit kepala? nak try jugak ah..

  2. oh...tak penah pegi ker?
    aku sarawak je tak penah g...suma negeri dah penah g..huhu

    a'ha, ok gak la panadol tu... tapi sangat x digalakkan makan panadol klo x sakit melampau... nt jd immune plak ngan panadol nih.hik3

Leave a Reply