Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Khazanah Tulisan Ku

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

Salam. Selagi aku tak jumpa pakar yang boleh tolong design blog aku ni... aku akan try guna template free-free blake daripada website-website yang ada...hahaha kali ni aku dah try guna tamplate yang ala-ala note book...hahaha ok kot...tapi masih ada sumting wrong...korang tahu yang mana yang wrong tu?? meh aku tunjuk....


Hah, Cuba tengok tu... ada je yang tak kena... aku tak tahu nak buang perkataan "undefined" tu... huhuhu duk cari dlm coding-coding tu tak juga jumpa...last2 aku biarkan jelah cam tu, yang penting...entry-entry aku, korang boleh baca...ye dok? hahaha

Korang nampak tak gambar yang aku buat sign love tu??? Actually gambar tu aku buat guna laman web yang diberi oleh cik newbie (Blog berita ringkas)... ok, korang boleh cuba ya...hehehe ringkas nad mudah, tak perlu guna photo shop... Ada lagi satu laman web picture editor yang korang boleh lawat kalau nak edit gambar.. iaitu picnik.com.... yang ni pun free jer... tapi korang hanya boleh guna aplikasi yang bukan premium... klo yang premium tu, korang kena bayar tau..hik3 camtu la aku edit gambar aku...hahaha

Ok, tu aja. Lepas ni, korang jangan heran lagi ya kalao aku duk p tukaq lagi template aku ni...hahahaha

dah jadi HOBI ok....!


5 Responses so far.

  1. ok juga ni bos... buli tahan o...

  2. hahaha... ok ka pulak? huhu
    tapi itu bah perkataan :undefined" tu buat aku nda puas hati..hahaha

  3. Unknown says:

    ahaha.. saya dah berkenan dengan template nie aritu, tapi xlarat nak edit2 code ... alih2 dah ada yang guna..aaaha... smart.. BETTER! good job!

  4. hye rose!
    hahaha....x pa la klo ko nak guna gak... its ok ma... sharing is caring

  5. Unknown says:

    okey je ape. semart je tengok. ape yang tak okey?

Leave a Reply