Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Khazanah Tulisan Ku

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

Salam. Selamat Melangkah Ke Tahun Baru 2011. Untuk pembukaan lembaran baru ni, aku nak mulakan dengan join satu contest yang telah diinform oleh cik Pja Ismail. Sebabnya, dia tgk gambar header aku tu aku pakai baju warna oren. Terus dia rekemen suh join contest ni. hik3.. So, aku dengan tidak segan silu aku pun join. hahaha Harap2 penyertaan aku pada 01.01.11 ni berhasil jadi no.1 utk contest ini hahaha... tarikh keramat tu! (yeker???) yey! hahaha

Baiklah, kita teruskan ya. Contest ni telah dianjurkan oleh Cik Ruby yang mana kata beliau mudah nak cari pemenang untuk contest beliau ni. Maybe aku adalah antara calon pemenang kot (dengan nada yakin) hahaha... tak lah. main2 jer..

Untuk mengetahui syarat2 pertandingan, korang kena la melawat blog Cik Ruby ni k.

Ok. Gambar aku berbaju melayu warna oren kat atas ni adalah time syawal 2010. Kiranya masih fresh lagi la. Baju raya aku beb! haha. Aku memilih baju raya dengan tema ni sebab aku hanya suka-suka. Nampak cantik dan menyerlah di pagi raya. Gitu!! Baiklah...

Lokasi penggambaran ni dibuat di Tingkat 3, Likas Square Condotel, Kota Kinabalu, Sabah yang mana tempat aku bekerja sebelum ni. Tingkat 3 tu adalah tempat office kitorg.

Masa: Lebih kurang tengah hari waktu rehat. Sambutan hari raya di office seminggu selepas raya.

Seterusnya, antara syarat contest ni kita bleh hantar 2 keping gambar. So, aku pun pilih la gambar ni. Masa dan tempat yang sama. Cuma yang bezanya gambar kedua ni aku bergambar dengan kek yang berwarna oren. Wah! memang kena tema kan? hahaha... Suka...suka..suka.. Oren sangat! hahaha

Oh My God!! Aku salah taip la pulak! Sepatutnnya tulisan dalam gambar tu ialah "Gojesh In Orange Contest"... tapi Orange jadi oren...hahaha tak kisah la.. sama jer... hik3...

Baiklah kat sini aku nak tag 6 orang untuk join contest ni. So, mangsanya follower2 baru aku lah.. hahahaha jangan marah ye...
  1. rayne rawt rawt
  2. cik ira mohd
  3. nulhazwany abdul malik
  4. zwan Sabri
  5. Annisyiba
  6. Amny
Ok, dah siap cik ruby... so anda rasa aku layak untuk menang ker?? hik3 tak sabar na tunggu result. Kalau kalah pun saya terima. hik3..


notekaki: hari ni seharian aku berblogging. baca blog orang. komen sana sini.. ish ish ish

11 Responses so far.

  1. annisyiba says:

    aigoo..i dont hve any clothes yang wane oren..how come i nak join this contest..btw..thanks 4 the tag..lambat lagi kan tarikh tutup die..i akan usahakan cari baju oren..;p

  2. @annisyiba hik3.... usahakan mencari ye... biar yg betul2 gojesh... biar pening pengadil nak pilih...hik3

  3. @annisyiba heeee... harusss welll thanks for comin'

  4. amny says:

    thnx tag..
    but xde pix pkai bju oren r...
    pix rumah bley??
    bab rumah wrne oren..
    ahhaha..
    xpe la..
    sy cbe usahakan..;)

  5. @amny.. ops... klo gitu, kena suh penganjur tukar syarat la.. hahaha...suh dia wat contest umah kaler oren paling gojesh hahaha

    xper..xper..ko usahakan dulu... tak pun g kedai kain... ko try jer suma bju.. then amik gambar..
    takpun, ko lilit jer kain kaler oren cam pakai sari... haha

  6. amny says:

    orait...
    arini gk ak g kdai kain
    no hal la pakai sari..
    ngn org org2 kdai aku snap pixcha..
    hahahha..;)

  7. @amny.. yezzzz!
    semangat gituh!... i like!!!
    gud gud...hik3

  8. Anonymous says:

    ooo bertuah nya badan
    tag kene kat orang yang takde baju oren. hihi

    ade chance la nak menang ni. haha

    nak rembat baju oren adik jap. kot muat la ^^

  9. @nulhazwany abdul malik yez..yez..!
    kena pada tempatnya.. haha takpa2.. kita sama2 bertanding dengan cara yang sihat. Berusaha!! hik3

  10. Mr. Swift says:

    Hello! Singgah sini lepak-lepak jap tadi dan ohh polo anda!
    Btw lawa blog and happy new year! :)

    Psst : Bloggis Comel Buat Perkara Tak Patut Jangan Tiru!

Leave a Reply