Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Khazanah Tulisan Ku

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

Salam. Jap lagi jam 5pm. Kena bergegas balik Beaufort. Adussss! Tapi kat luar tengah hujan lebat. Ya Allah, permudahkan la perjalanan ku. Perjalan balik Beaufort dari Kota Kinabalu mengambil masa 2 jam. habis jer kerja jap karang, aku akan bergegas berebut naik bas. Harap-harap bas tak penuh. Kat sini bukan macam kat semenanjung, kalau bas dah penuh boleh jalan. Kalau tertinggal bas. Maka terpaksa la tunggau the next bus. huhu Aku dikhabarkan sesampai jer aku kat Beaufort Malam nanti aku akan dijemput oleh pakcik aku.

Dub dab dub dab..Esok adalah hari bersejarah. Bertunang. Terasa jantung ini berdebar-debar ketika dikhabarkan yang aku kena balik sebab majlis tunang tu adalah esok. Kenapa last-last minit baru nak bagitahu aku??? kenapa? kenapa? kenapa?

huhu Tapi kenapa bukan dengan dia???


aku tengah syok-syok belajar Ms Excel ni. Sambil melantak KFC depan PC...
PC plak dalam masa yang sama buka blog...
nak tgk blog mana yang dah update...





Ok. Chow! nak bersiap2...



>>> macam2 difikiran ni, macam-macam persoalan di minda.....

nampaknya hari ahad baru aku dapat online.. tunggu cerita aku!

bercelaru.....

17 Responses so far.

  1. Wat suspen lak ko ni boy.. Ish3..

  2. Nur says:

    sape yg nk tunang nih...

    adehla lme giler x mkn cheezy wedges..pos skit boleh?

  3. Unknown says:

    selamat bertunang ya!!

  4. bertunang btol2 ker?
    klaw btol2, SLAMAT BERTUNANG naa.. ;)

  5. Fie Omar says:

    holla!~ welcome to dunia blogging..
    anyway thanks tau follow blog Fie

    my new entry:
    http://thebuhh2.blogspot.com/2011/01/3-suara-its-beautiful-life.html

  6. @Nur hahaha cheezy wedges yg sedapppp!

  7. @Fie dah nak 2 tahun berblogging br skg ko nak wish slmt dtg...hahah ok2... tq jg la...hik3

Leave a Reply