Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.

Click! Click!

Followers

Khazanah Tulisan Ku

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

Wow! memang tidak disangka-sangka la dia akan menang AJL 25 ni. Semua persembahan-persembahan memang mantap giler. Walaupun wakil dari Sabah tu tak menang. Tapi tengok persembahan-persembahan pemenang tadi memang layak.


Terlalu banyak gimik yang dibuat untuk membuatkan persembahan mereka nampak menarik. Memang semua superb.

Johan: Ana Rafali - tolong ingatkan aku
n/johan: A.P.I -pelita
ketiga: Hafiz - nota cinta
Persembahan terbaik: Faizal Tahir - hanyut
vokal terbaik: Hafiz - nota cinta.

So.. ada sesiapa yang nak buat pembentahan?? em.... What Ever... Hahahaha

Bola sepak ManU Vs Liv
Keputusan Manu 1 - Liv 0...
hahaha...
Sempat lagi nak selit-selit ork..


Apapun, tahniah buat ana rafali...

7 Responses so far.

  1. num 2 drama king lah...

  2. @s h a r a h a'ha la! salah...haha
    Meet Uncle Hussein & Black - Drama King... Silap-silap... aku asyik fikir A.P.I yang dapat num 2 td... hahaha...
    tq for the correction... heee

  3. hehe boy..sala daaa... :P

  4. hahaha...
    salah la....huuuuu

    ada aku kisah? lalalala
    lagu API pun best td...tu la aku mati2 ingat dorang pun dpt tempat... hahaha

  5. tahniah buat ana raffali!!

    makan dalam liverpool nampak!!

    p/s jom komen entri baru blog wan

  6. hohoho . aku nda minat ana raffali . ko minat meh ? :)

  7. @Nana Liyana minat jgk sbb dia cantik...hahaha

Leave a Reply