Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Khazanah Tulisan Ku

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

Wah! Mama Budak hari jadi hari ni... Hahaha.. Sebenarnya yang hari jadi ni adalah salah seorang kawan sekerja aku time kerja di hotel dulu. Lebih mesra dipanggil Yati. Dia ni seorang yang rajin bawak tapau dari rumah. Hahaha So, memang kami akan celok tapau dia and makan sama-sama. Dia pulak memang sengaja bawak lebih sebab dia tahu, tanpa diajak pun kami akan ikut dia makan. hahaha.. (suka berfesyen minah ni, cara dia dressing memang sesuai ngan dia)

Kenal dengan dia yang bernama yati ni memang korang kena tahan-tahan la. Sebab dia ada super power!!! haha... Tak la, actually dia ni baik sangat kalau korang baik kat dia, tapi once korang jahat ngan dia, dia 2 kali ganda jahat dari korang. hahaha so, ada berani nak kenal??? haha Yati ni juga seorang yang sangat tegas (jangan main-main dengan dia kalau dia tiada mood) nt ada yang masuk hospital kena cuci teling. Kerja??? hah! ni yang paling superb... kalau bab kerja pulak, memang dia seorang yang cepat buat kerja, kalau takda kerja dia cari kerja, memang tak boleh hidup tanpa kerja la dia ni. Kalau orang lain, takde kerja kat office tu la yang paling disukai, tapi yati ni bukan begitu. Dia memang sangat suka kalau ada kerja... (gembira sambil melompat2) haha melampau dah aku ni..

Sengaja aku post pasal birthday dia kat ni sebab, dulu time kerja sama-sama, kalau ada rakan staff yang birthday, dia la orang yang paling semangat nak buat suprise party ngan orang tu. (wah! jarang aku post pasal besday orang kat blog aku ni).. Ermm.. Kadang-kadang dia masak untuk suprise party tu... Resepi yang paling mantap ialah "Ayam Masak Palembang" dia tu.. memang superb!.. So, kalau ada berminat nak resepi dia, nanti aku tanya-tanya kat dia. haha (kalau ada yang nak la haha)
dengan ehsan daripada FB dia, aku dengan sesuka hati grab gambar dia..
Hah, tu la gambar yati dengan hubby dia, (dua2 kawan aku)
Si suami seorang yang pendiam, si isteri pula seorang yang (kat lawan bagi diam??)
kamu faham kan? buka pot pet pot pet macam azwan ali ok..
(yati: rindu mau bergossip ngan kau) tiba-tiba..
kata bukan mcm azwan ali..haha
Tarraaa... Ni la putera dan puteri kebanggaan dia..
Chumilll kan??? tapi anak dia yang gugirl tu takut kat aku..
dia nangis tu kalau aku nak dukung dia..
(heran, muka seper ensem ni pun ada yang takut gak...wahh! perasan sudah)
hahahaha

Ok la yati, memandangkan tak dapat buat suprise party untuk kau, aku hanya mampu tulis sedikit tentang kau di sini sebagai tanda yang kau masih salah seorang sahabat aku,
(nah! masuk sudah pasal ko dalam list diary alam maya ni aku)

HAPPY BIRTHDAY TO YOU!
SEMOGA PANJANG UMUR
& BAHAGAIA DI SAMPING ORANG TERSAYANG

Leave a Reply