Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Khazanah Tulisan Ku

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...

Salam. Selamat malam blogger semua. Malam ni macam tak dapat nak balas komen-komen pasal contest aku. Aku SAKIT KEPALA la dol ;'(... Tambahan pulak line mr.broadband ni pulak sangat teruk. Nak buka blog kawan-kawan punya la lambat...adoyai!...

Ada gak wat blogwalking sikit-sikit, tapi bila nak comment, tak dapat.. asyik kuar ni jer:
This webpage is not available (so sorry aku x dapat comment entry korang)

Kpd kwn2 yg tinggalkan mesej kat shoutbox aku and suh follow tuh, esok la aku follow korang ya. Sori, line memang sangat teruk malam ni. Rasa berdenyut-denyut pulak kepala ni. Tak tau la esok nak datang kerja ke ta. Macam nak amik MC jer.

Baru jer aku makan panadol ActiFast 2 bijik tadi. Sekarang dah rasa berpeluh sikit. Tapi denyutan kepala ni masih terasa. Kepada kawan-kawan yang join contest aku tu. Thanks sangat kerana support ya. Insya Allah esok aku terjah korang.

Harap-harap bangun pagi esok, kepala aku ni dah tak sakit. Ok, dah tak tahan ni. nak tidur.

Tapi, sempat lagi update blog ni semata-mata tuk korang ^^..

Doa supaya aku sihat esok. CHOW! muah! Salam~~~

4 Responses so far.

  1. arep kalau x sehat susah nak BW!HUHU :p

  2. zazaw says:

    makan akctp fastt
    sureeeee cepat elok
    take care
    :)

  3. bwk2 bsabaq mr boy..sakit tu kafarah dosa.. :)

    jom bca ni...
    Lelaki skarang suka perempuan tak bertudung???
    http://itqannajah.blogspot.com/2011/01/lelaki-skarang-suka-perempuan-tak.html

  4. arep: aku paksa diri dol

    zazaw: a'ha...aku dah baik pagi ni sbb makan panadol tu:)

    nasiha: ok..nt i terjah...tq

Leave a Reply