Reality Kehidupanku

Blogger Boy From Sabah | Kenali Aku Sebagai Mr.K_Boy

Click! Click!

Funny Pictures

About Me

My photo
Welkam..welkam.. Semoga korang enjoy baca entry-entry aku ya. Kalau nak korang boleh komen, kalau tak pun, just baca jelah ek. Tq. Do come again.







Click! Click!

Followers

Khazanah Tulisan Ku

Jom Borak Sini

Edit Gambar?

Blogger Boy

Blogger Gurl

Kehidupan??

Mari selami kehidupan seorang blogger boy ...

Renungkan..

Kehidupan ini indah seandainya kita menghargainya dengan sebaik mungkin ...

Kuatkah anda..

Bangkitlah semua untuk mengharungi kehidupan ini ...

Mencari semangat..

Percayalah bahawa kamu adalah yang terbaik. Kerana kamu adalah sebaik-baik ciptaan-Nya ...

Bangkitlah

Jangan mengenal erti putus asa ...


Salam, hari ini aku terfikir nak kongsi pasal ilmu-ilmu hitam orang-orang sabah. Tapi masih mencari maklumat lagi.. Setakat ini aku memang tahu pasal Ilmu Hitam Kaum aku sahaja. Kalau nak ikut, sekarang ni memang dunia teknologi maklumat. Tapi benda-benda macam ni masih ada diamalkan lagi.

Nanti aku akn share peristiwa-peristiwa yang aku dan keluarga aku alami. Tak pun aku akan share pengalaman-pengalaman yang pernah aku lihat.

So, sekadar pengenalan untuk hari ini, aku perlu mengingat kembali peristiwa-peristiwa lepas. Bukan untuk membuka pekung di dada. Tapi sekadar berkongsi untuk dijadikan pengajaran dan berhati-hati di tempat orang. Sebab aku percaya, mesti ada lagi yang tak tahu jenis-jenis ilmu hitam di Sabah.

Tak percaya susah, percaya pun susah. Sebab bab-bab gini memang berkait rapat dengan agama.

Survey: ramai ke nak tahu nih?????


nota: sekarang aku kena focus ngan tutorial excel aku dulu sebab esok dah nak mengajar excel level 3 kepada client....huuuuu

Leave a Reply